Tuesday, June 03, 2003

3 Jun 2003

今日諗住好好野喇, 可以係七點鐘佢關個 website 之前黎到寫日記。點知, 俾我見到佢突然間話全面開放...咁即係開到幾時呢? 唔知喇, 希望下次的開放時間係半夜三更喇。

上次寫日記又係好耐之前喇。中間又發生左少少事咁喇。

首先, 就係我要 / 已經 quit 宿喇。本來我以為我都唔應該係咁多野, 以為一個大紅白藍袋已經可以裝得七七八八。點知....到最後竟然大大小小都有成十袋咁多。都真係幾誇張。
就係我等緊第二朝 quit 宿的前一晚, 俾然俾我知道左一個噩耗...我下年又係要住番恆生樓。
點解會咁架。....即係咁, 我又唔係真係完全唔想住恆生樓, 話晒佢都叫做有一個好靚的大 Common Room 同 Washrooms.
但係!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢d 房真係極度極度殘到你驚, 我真係好懷疑係唔係八六年落成之後完完全全未裝修過。咁樣諗落, 又真係越諗越得人驚。而且間房又細...真係幾細下。尤其係當其他人都話崇基何宿都算細....我就覺得個d 人真係痴線。你睇下新亞志文同我地恆生...轉個身都會一拳打到你同房飛出窗。
所以, 我本來都有少少離愁別緒...但當我一知道我出年都係要住番係呢間 "令人身體健康" 的宿舍之後, 就一d 離愁別緒都沒有了。仲拿拿聲執野走人。
第二朝....
因為知道要預多少少時間作最後 pack 野, 所以一早就起身。但係其實 "一早" 都成十一點幾十二點。好唔捨得咁執好埋部電腦, 神神就打電話黎求救。三點鐘就 quit 宿, 佢居然可以仲有好多好多野未執好, 仲大安旨意咁等我黎同佢執....唔係呀化。
無計, 無可能睇住佢死, 唯有過去幫佢做牛做馬。之後佢仲寸我話好熟手喎, 讀完地理出黎唔"dup"石仔都可以做搬運呀下。
之後, 我地訂的所謂"中大搬宿"服務 fig 起我地, 竟然話黎唔切。攪到 Emily 拿拿聲打去另一間問價, 好彩 book 到。但係諗番轉頭, 竟然係同我之前所搵到的一個比較相熟的人, 差唔多價錢。唉, 仲要上上落落都要九秒九, 唔係就會俾人扣錢。雖然個司機都幾好人肯幫我地, 但係我諗番起所有野, 真係得番個DILL 字....

No comments: