Tuesday, June 17, 2003

17 Jun 2003

呢兩日都無出街, 幾悶下。
無理由呢個時候搵工架?
補習...佢地唔搵我, 都無辦法架, 我都想做多幾轉。
打機...我開始覺得有少少罪疚感。始終, 好似真係打得太多喇。
去街? 我都唔想去邊度先好。呀, 講講下, 不如今日去行山算喇, 反正難得個低壓槽走左, 風和日麗。

近來見到好多朋友仔係我個日記度留言。多謝大家支持。其實有時都會幾開心, 原來有咁多朋友仔都八八卦卦地走到我呢個 website 度睇下我講過d 乜野。有中學同學喇, 有預科同學喇(其實都即係中學同學), 有大學同學喇, 有唔識的朋友喇等等。

不過我又係度諗, 如果咁多人睇我個日記的話, 而如果我又想講一d 會令佢地唔多高興的說話個陣, 咁點算呢? 拿, 我當初想係度講野, 無非都係因為我唔想當住其他人面講出口, 所以先係呢度打打打。但係如果我想講一件事, 係我唔滿意某人, 而某人又係會睇我呢個日記, 咁...我應該點呢? 我應該自己繼續講自己想講的野? 定係為免日後面左左而就住就住? 而如果就住就住咁講, 咁我係呢度打日記黎做乜野呢? 仲有咩意思呢? 唉。Another mystery of universe~!

No comments: