Friday, June 20, 2003

20 Jun 2003

今日一早起身, 就飛身去中環, 去睇牙醫。
訓係牙醫度, 個人都根本未訓醒, 好多時候都係好想訓, 但係因為佢係我d 牙度又整呢樣, 又整個樣, 攪到我好多時都幾痛下, 所以根本驚都唔夠膽訓著。然後睇住佢又落膠水, 又落鐵線咁樣...攪左成個鐘頭, 我個口就打開左成個鐘頭, 乾晒...完全乾晒。

不過, 我願意挨。我不介意口乾, 也不介意眼訓。

因為, 今日拆箍了。

真的拆了。

三年。

三年了...

之前, 的試過發怒, 試過發脾氣, 試過麻煩, 試過俾人取笑, 試過自卑, 試過不高興, 試過怨恨其他人, 甚麼都試過。為一副牙齒, 弄去了三年的光陰, 換來終於整齊的牙齒。

值嗎? 不知怎地, 我沒有半點開心的感覺。反而, 我的感覺早已經麻木了。太多次的空歡喜了。就算今次是真的, 我也沒有多麼誇張的開心。反而, 如果牙醫再跟我說又要再拖多一兩個月, 我也已經習以為常, 如像八達通裡的錢用光了, 久不久又要增值一樣。

我去了牙箍的那一刻, 那一刻真的很突然。好像失去了一個我不太在意的朋友一樣。我不會很在意 / 喜歡他, 但消失了, 又有一點兒想起他。

犯賤? 不是吧?

我只知道, 有時我很想快快拆掉, 有時, 沒有那麼在意。 別人說, 有一排很漂亮的牙齒, 理應感到開心和自信呀。我想, 我的牙是整齊了很多, 但是我的樣貌都不好, 牙齒雖齊, 卻黃黃的, 何來好看。或許, 會有人覺得是吧。希望是吧。

我沒有自信嗎? 我不敢肯定。也許有也許沒有。 God knows.

No comments: