Monday, June 30, 2003

30 Jun 2003

月尾。咁就一個月。唉, 我唔想個暑假過得咁快。雖然, 我認我係有少少頹。但係咁難得我終於適應得到呢種生活方式, 而我又活得咁開心的時候, 何苦要咁快就離開我呢...雖然仲有一半日子。

今日一早起身, 食阿爸煮得幾生下的麵, 然後同佢去一齊去尤德醫院做物理治療。之前都預左會等得耐, 但係都唔估到會做咁耐...咁我唯有係出面一邊等佢, 一邊睇埋我本 Man and Boy. Man and Boy 呢本書囉過好多獎, 好似好架勢咁。但我睇黎, 又唔係咩令我睇完之後覺得驚天地泣鬼神咁。開心位係少少好笑, 傷心位又唔係真係咁傷心, 儲得 mood 黎又轉左情景。要快的時候唔夠快, 要慢的時候飛晒去, 噓, 玩野咩。不過, 總的來說, 還可以咁啦。

等爸爸的時候, 我發覺牆上掛滿左好多的錦旗。當中好多都係病人送既, 表揚物理治療部的醫護人員偉大的醫德, 妙手回春地為佢地醫番好個身子, 好多仲係多年舊患。我睇完之後的第一個反應, 係 「阿爸今次有救喇, 入面班人應該都靠得住喇咁樣。」之後係「其實我都有一份想救人, 想盡自己的力去救一個我可以救的人, 個一份感覺。只係, 可惜我好怕見到同血呀, 內臟呀等等有關的野....唉, 悲乎。」

等左好耐之後, 我地去左港運城。無錯, 又係從前我的溫書集中營港運城的 foodcourt. 今次帶埋阿爸黎, 又可以飲珍珠奶茶, 又可以探下港運城, 又可以食下野, 幾好。之後, 我地去左幫阿媽買藥。呢隻大陸的藥真係得人驚, 叫做康復新液。咁呢支康復新液到底有乜野得人驚呢。首先, 係佢既爆笑材料。你估下呢樽 100 ml 但係賣 $40 RMB 的野係用乜野做? 答案: 康復新。康復新液係用康復新做既。康復新係乜野? 邊能個知...仲有, 佢盒身上寫住的地址係「云南省昆明市黑龍潭」就係咁多, that's all. 等於我話俾你聽「廣東省香港市新界」一樣咁無聊兼無稽。

驚人的係, 跟據藥方, 我阿媽一買買廿枝。二十支...痴那線。佢同事又要, 託我地一次過買埋, 我一次過抬住四十支番屋企, 唉。

所以話, 身體健康係重要...因為有錢都買唔到, 買唔番...「我只想~~身體健康~~」

番到屋企打 Diablo II 。屈指一算原來都幾耐無打過機。立刻怒打。但係發覺越來越悶, 來來去去差唔多的背景, 來來去去差唔多的人, 來來去去差唔多的顏色, 打極都唔完, 又打極都唔夠我超強白骨兵團打的水皮怪獸, 仲有版圖大到喊, 行成日都未行完一個部份的版圖, Holy ....
無辦法, 唯有繼續玩到尾。Though the best is yet to come, we will meet it in the front.



對留言: 第一, 我唔算好文彩。Dick So 日記文彩仲好過我, Wilson 都好, 不過佢收埋左。
第二, 多謝你咁「睇得起」我
第三, 出書? 咁多無聊廢話都出得書? 唔怪得Lemon Tse 都居然夠膽走番出黎唱歌, Boy'z 都可以咁多歌迷。睇怕遲d Wilson 都可以開歌迷會...............技安都有。 ^__^

No comments: