Sunday, June 08, 2003

8 Jun 2003

上次講完 quit 宿, 今次又多少少新野講下。
其實開始有少少覺得, 呢本日記開始變成週記...實在太少上黎喇, 要多多留言先得。
端午節前一晚, 阿爸終於肯出街。親戚們見到他, 都有點開心, 因為他終於都可以走到街上了。而大家都談論的是, 他的肥肚腩整個不見了。整個人都瘦了幾個碼。以前的褲子都只是覺得緊緊夠闊, 現在呢, 每一條褲都鬆得像快要脫下來似的。足足瘦了幾吋的腰圍, 換了是我也會甩褲。而他亦勉為其難地坐了整整一個多小時。回家的那一程的士上, 他累得, 也痛得像一灘爛泥似的。唉。

之後第二晚, 端午節那一晚, 我們到"娘家"做節。大家又是差不多的反應, 說著我就是見到陳生嘛, 你又說不是...他說他不會來的嘛, 我怎知他會挨痛來的...諸如此類。爸爸不能再喝酒, 席上獨剩低姨丈一個人喝酒。既見到桌上有多了的酒杯, 就說道: 你代父飲吧!!

滴汗....
.....我鐘意飲酒架, 死野! 你.........唉

到最後, 挨左一杯。面都紅晒, 人都慶晒。不過沒有滿足的感覺, 因為不愛喝, 不擅喝, 就不會想喝。

星期四, 到了Vincent 仔的家煮飯仔。其實都真係幾遠, 不過既然佢一路都想叫我去, 咁我當然都會去喇。佢間屋呢....就真係大囉。又多空間, 又乾淨, 又整齊。....反觀我間屋....唉...恰恰相反。之後, 估唔到等佢煮一餐要等咁耐, 我以為我遲到左咁多之後佢已經整好晒, 點知都係差唔多我去到佢先煮。果然手勢唔差。不過學佢話齋, 佢d 雞翼又真係鹹得滯...好彩我自小食鹽多過食飯, 頂得住!~

之後, 飯後吹水會, V 對 T, 我又將所有 Mark 哥遺留落黎的 Natural & Agriculture 的心血(仲有我親筆寫下的好多心血) 借晒俾佢。希望佢睇完會有我咁勁, 哈哈~~(雖然佢已經勁過我好多, 佢今個 sem GPA 完全 outrun 左我....嗚嗚嗚....唔好提....嗚嗚) V_______V

之後就打 X-men Academy 2。估唔到佢會鐘意, 我仲以為佢會唔鐘意打鬥 game or something like that, 或者係會嫌佢低能鐘意。幾好呀。之後打 Metal Slug X, 呢隻我同我細佬打爆晒, 又係一面叫手軟一面打到鬼咁肉緊。好玩。

係佢屋企的時候亦見到佢的弟妹, 尤其以佢弟弟最驚嚇。我的確望住佢成秒都呆在當場。驚嚇之處係乜野呢, 唔話你知, 不過唔係衰野^^

之後走到葵涌葵芳尋找傳說中的加菲貓專門店, 之後呢, 現在沒有時間說了, 下回分解。

No comments: