Monday, June 09, 2003

9 Jun 2003

講番加菲貓專門店
本來Vincent 同我一齊去既, 不過後來行左好耐都搵唔到, 佢就番左屋企食晚飯喇, 咁但係我唔想咁快就放棄喇嘛, 所以我就繼續行住先囉。我真係諗住, 既然我都已經搭左咁耐車, 一場黎到, 咁點解唔由頭行多一次呢。為左我可愛的加菲貓, 就算對腳已經累得不能再行, 都要找!
到最後, 找到了。唉, 真係幾開心下。不過原來間野變得非常之殘, 又唔係想像中咁多加菲貓, 仲夾雜左好多其他卡通人物, 唉。都唔係純正的加菲貓店。算喇, 咁遠水路, 一場黎到, 都買番些少 "手信" 番去咁喇。好過無呀嘛。

回中學
星期五, 番張記。個 feel 幾開心, 竟然同 P lui 同 Anna Eric 等等一齊吹水吹幾個鐘頭!
睇黎我地都真係幾八卦~~~哈哈哈

星期六日, 悶, 補習, 悶

今日, 著到成個白痴仔咁去 mark sponsor. 上左去一間叫菲士蘭的公司個度, mark 到好大個 gift pack 番黎, 每人一個添呀! 好犀利呀! 真係估唔到會咁好, 我仲以為佢會考慮下先俾我地, 即係, 好可能係唔會黎任何野我地。到最後, 都幾好呀, 我都幾鐘意佢地個 offer, 雖然, 佢地個一個要我地幫佢地 hard sell 到咁樣的條件又真係幾難攪下....你知喇, 我地都唔想個 O Camp 攪得太過商業化架嘛。點到即止咁喇。仲有呀, 我真係好鐘意 T-shirt 牛仔褲出街, 實在太輕鬆。又鐘意背囊喎, 一黎又唔會淨係用一邊 shoulder, 二黎又唔使我用手拿住, 等我可以有兩隻手空出黎拿野。



即係話, 我唔鐘意公事包型物體, 唔鐘意恤衫, 唔鐘意打tie, 唔鐘意 Formal

No comments: