Tuesday, July 01, 2003

1 Jul 2003

其實我好想去今日個遊行。我覺得, 既然有咁多人肯去, 而不嬲職業 politicans 又幫唔到我地香港人個陣, 係時候要我地出手去 voice 我地自己的願望。我自己呢, 比較希望英國回歸。你即管話我係漢奸, 我覺得中國黎左咁耐之後完全 do us no good. 反正我自己本身都唔鐘意中國架喇。所以董建華都我係反硬。

但係今日我去唔到, 因為個細佬聽日要考試。你知佢架喇, 一無人睇住佢佢就亂黎架喇, 佢會即刻唔溫書架喇, 所以我地教都教唔到。萬一我地真係唔係度的話, 佢又會打機又會睇電視, even 佢聽日其實係要考升班試, 佢都一樣無有怕。升唔升班, 升唔升到, 佢好似完全唔會在乎咁樣。你話咁樣激唔激氣。

大約三點鐘個陣, 我反到屋企之後, 就一路都睇實有線新聞台, keep track 住成件事的進展。當我終於係電視上轉播直升機拍到的景象個陣, 我見到, 區區一個維園真係完全唔夠容納晒所有人! 仲有超多人係東面, 逼到去天后的地鐵站, 係西面, 逼到去何止三越。係灣仔仲一路源源不絕咁仲有人黎到, 不停咁向維園方面走, 希望可以俾警方計到人數。我阿媽係現場話, 張文光企上個燈柱上面, 叫d 人唔可行入維園喇, 向前吧啦。

當我見到真係有咁多咁多人的時候, 當我見到人龍逼滿八條行車線, 當我見到龍頭一早就到政府總部而仲有好多好多人係銅鑼灣個陣, 當我見到人人都著住黑色衫反廿三條士氣好高漲個陣, 當我見到就算被困在金鐘地鐵站月台的人都上下一心地叫口號個陣....

...唔知點解, 我覺得幾感動下。終於都多人喇...

我之前怕, 呢個遊行會唔會雷聲大雨點小呢? 香港人係英國政府的統治之下, 被教到只係識得 / 知道 / 著重搵錢, 政治呢味野毫無興趣。今日, 經特區政府六年「洗禮」之後, 竟出現了五十萬人上街遊行示威的爆破性人數。五十萬....我相信唔止呢個數。真係好犀利...真係忍夠喇。

好感動。大家都真係有共同的目標。我覺得自己都可以稱自己為香港人, 歸屬感大左少少 (雖然我都無行過~ ^_^ ) 大家都明白生命 and 自由都係大家的手中, 不可浪費機會。

九點先叫做比較少人, 算臨近完場。都咪話唔誇張。

另外, 講番我細佬。依然無心機溫書。我唔知點教好。我唔想好似其他人咁一味叫佢死讀書, 我知實有人唔鐘意讀書, 唔適合讀書。但我唔知佢係唔係呢種人。我更無可能係呢個時候同佢講細佬呀, 你唔讀書都一樣得架。呢d 係我心底話, 但今時今日咁的競爭環境, 我絕對無可能講出口。尤其係我細佬係一個好唔通曉世事的人, 個性亦都係非常之求其。咁樣佢大個一係俾人教壞, 一係成日俾人呃佢 / 欺負佢自己都唔知。

我唔想咁。我可以點。

有無人可以教下我細佬。佢已經係中一喇, 我怕再拖會太遲。但我又唔知點救佢好。

唉。

No comments: