Saturday, July 12, 2003

12 Jul 2003

又補習, 又開會。
其實補習都真係幾悶下, 次次都係差唔多咁做。攪到我自己都越來越頹。

開會先係今日的重頭戲。因為實在太~ 悶。
我都唔明, 本來一個只係分工, 同埋宣佈pre camp 流程的會, 點解可以開咁耐, 中間夾雜左咁多本來可以唔使講的廢話。我已經係無食飯先黎架喇, 開會開到成十點都未有得食飯, 我成個人都已經非常之頹, 因為無野食就成個人都無晒 energy 咁樣。我都唔想, 但事實係我當時勁想即刻訓著覺算數。個會又唔係好多有建設性的野講到喎。應該咁講, 個會好少講到有關我地福利部的事情。咁樣我聽落去都無乜意義。可能你會話, 可能同全體 OC 有關呢。又唔係喎, 真係關得晒全體 OC 事的真係唔多。於事好大部份的時間我都係係度齋聽, 之後發夢, 連潘威開始講福利部的事我都完全唔知道。唉救命。

跟住阿 Frankie 仲話想留低講多一陣, 我幾乎想死。如果佢開始講野, 我諗都幾難停亦幾難頂。好彩到最後唔係講得耐。

之後, 我急急腳咁走, 希望可以盡快去到搵任何的野食。我諗住去 Food Court, 不過諗諗下個度都應該無乜野可以食架喇, 已經係成十點幾, 不如去百佳買幾個頹包算數喇。

係百佳, 我發覺原來我真係連搵個頹包都要好小心好小心咁樣, 驚死會使得多左錢買左一d 自己唔想食的包咁樣。唔似得我d 朋友咁, 肚餓就乜都買左先。到最後我都係忍唔住要咁樣揀咁耐, 求其兩個頹包一包頹牛奶(健康哩~?) 就算數。之後發覺自己無tissue, 就邊食邊上去麥記, 買一個Chocolate Sundae 換幾張沙紙一樣咁粗糙的 napkin 紙。

個包入口個一刻, 我先明白我自己生於香港真係好幸福。食物的供應永遠都係太多, 你想係邊度買都有得買, 你想食乜野都有得食, 你想幾時食就幾時食。睇番好多地方, 有好多人每朝都要一早起身去麵包店前面排隊, 搶購碩果僅存的糧食, 搶購到的還好, 至少今日可以填得包個肚。搶唔到的, 又要挨一日餓。一日呀, 我幾個鐘都挨唔住。跟住我就諗過一個我阿媽同我講過的道理。

個道理係古文黎既, 但係我唔記得住係點樣讀架喇。個內容就記得, 大概就係講, 養一個仔唔可以成日都俾佢食到盡, 食到飽, 飽到滯。亦都唔可以俾佢著太多的衫, 俾太多溫暖佢。一句言之, 唔應該俾太多的溫飽佢, 應該俾番兩分的飢寒佢挨下。點解呢? 咁樣個仔先會有更強的抵抗力, 餓下唔會就餓死, 又會乜野都食得落又唔肚痛。凍下又唔會凍死, 又可以增強自己的抗寒力, 抵抗力等等。

其實聽落幾有道理架。尋晚, 我睇最後一集的成吉思汗, 長春真人丘處機同成吉思汗講道, 其中之大義, 真係聽完之後都令人豁然開朗。我本來都同Vin 講緊電話講 IQ 題, 但後來我都話我唔講住喇, 我要聽丘處機講野。

點解我要提起呢樣? 就係因為當中一樣成吉思汗同丘處機都有講過的問題就係我岩岩先講過的一個問題。太多溫飽會令人變弱。成吉思汗話, 神仙 (即丘處機) 你講得好岩。我以前細個個陣係草原挨苦, 同我的兄弟姐妹, 土撥鼠, 樹根, 樹皮, 硬果, 乜野都要食, 無得揀; 於是衣家就練就出我的兄弟們同我一個二個身壯力健。你睇下衣家的下一代, 甚麼好穿就穿甚麼, 甚麼好吃就好甚麼, 到最後一個二個變得弱不禁風, 不知所謂。

連一個唔係讀得書多的成吉思汗 (雖然佢真係強人) 都識得咁的道理呀。何想而知。


跟住我阿媽話, 就係因為咁, 你都唔好再食咁多野喇, 等我慳番d 家用喇, 費時浪費咁多錢呀。日又食夜又食, 米缸都食穿呀。

我﹕「...........」

No comments: