Friday, July 18, 2003

18 Jul 2003

因為尋日個件事實在係鬧得太大, 部主覺得事態嚴重, 一定要問多一次祥興囉佢地個 quotation, 仲一定要逼到佢地個價夠低為止。因為經過尋晚之後, 我地都覺得如果祥興的 price 真係可以好低的話, 就太好了。因為, 衣家最主要的問題, 就係祥興能唔能夠低過 Goldtex. 如果得, 咁我地就要轉, 如果唔得, 我地就 hold 住係 Goldtex. 基本上其他的考慮都可以唔使, 因為, 我地覺得經過尋晚之後, 大家都表現得好想要祥興, 咁如果佢地咁想要祥興, 又咁信得過佢地的話 ( 即係咁鐘意舊年的質地的話 ) , 咁, 我地根本就唔須要做任何野, 只能接受祥興。

無錯, 咁樣同 Goldtex 一齊做左成個幾兩個月的功夫, 都會等於白費左。但係, 咁樣唔代表我地真係會放棄左。至少, 係同 Goldtex 一直洽談的時候, 我地三個人的經驗值都提升左唔少, 升左唔少 level 架 ! 所以當我地同祥興講的時候, 就可以只係用左九個字時間就講成單生意, 因為佢地想要的野, 我地都估到, 而且一早準備好晒; 佢想講乜野, 我地又估到, 唔使佢問, 都講定埋; 佢要點樣的圖, 我地都準備埋...除左後來佢話要黑白的圖之後, 基本上佢已經可以即刻開始做咁滯! Goldtex 知道左之後, 實會覺得好似係度為人地做嫁衣裳咁...算啦, 你都已經接左 Econ 同大大個 Engine 的生意囉, 補番數囉。

其實, 同祥興做, 唔係無好處既。至少, 無論係信心定係事實, 都覺得祥興可能真係人做慣做熟左大專的訂單, 識得點樣去做咁喇。我地鐘意著乜野衫, 都係比較做慣商業社會的 Goldtex 清楚d...卦。之後, 就係 price. 當然, 祥興呢招屈尾十, 無人估到, 都殺我地一個措手不及, 當堂唔知點算好。另外, 就係質地的問題。可能大家對舊年祥興做的 camp tee 都有好壞參半的成份。但係我覺得, 如果做番舊年個件的話, 可能大家的信心會大d 。有時d 野唔係好似 vin 咁講, 我地全權左就乜都得。我地都知道呢件係好多個人一齊著的衣服, 仲要對住成個中大, 仲要係全港定向的時候走出街見人架。真係唔可以太過頹架。就算我地厚面皮到好似過得到人地個關, 我諗就我個人而言, 我都唔想件衫著兩次就變成左地布。最後, 就係為免爭吵。多一事不如少一事, 既然大家都覺得舊年件祥興係無問題的話, 就著番舊年個一種衫喇。唔好再係呢個問題上面喋喋不休喇。

總之, 一切都好似坐緊過山車咁樣, 由最高點, 「付」衝落去最低點, 再抵受好高的 G force 被扯番上高點....氣都喘不過, 魂魄也定不來的時候...

....事情就過去了。過山車也要下車了。

No comments: