Sunday, July 06, 2003

6 Jul 2003

明明阿爸話左要十一點起身架嘛, 我已經係 set 晒電話的 alarm, 但係都係醒唔到。我已經聽到個電話係度陰聲細氣咁樣整埋一d 令我覺得好煩的聲音, 但可能因為我真係太過眼訓, 我根本 don't give a shit on it 。由得佢繼續嘈。我細佬最後成功叫得醒我個陣, 同我講個電話已經嘈左成個鐘頭....個時已經係將近十二點鐘。死喇, 趕唔切飲茶添! 即刻飛身走出去, 以最快的速度飛去地鐵站。諗起兩樣野。一, 我同個細佬一齊係條街度飛奔, 忽然覺得好似 The Amazing Race 3 咁, 因為裡面都有 at least 2 隊係兄弟班。忽然覺得我地似裡面的 Derek and Drew。不過呢...如果我可以有 Derek OR Drew 咁靚仔就好喇...嘩...真係靚仔到呀...我都係咁靚仔的話就引死唔少無知少女囉。二, 就係我即刻想變做 X-men 的 Nightcrawler. 佢係邊個? 就係識得 teleportation 果個。勁。識得咁樣 teleport, 就唔使趕到大汗疊細汗, 仲有一身好刀 (劍?) 法 and 好身手添。講講下都想打機, 打番 X-men Mutant Academy 2 。

到最後趕到個陣, 各位親戚都係度講緊七一的大遊行。好令我開心地, 有發言的親戚都係同我同一陣線 - 倒董。可能當中有支持阿董的親戚我唔知喇, 但至少我真係唔多滿意佢。有一個被訪問的上街遊行的人話, 「你數一樣野, 數一樣董建華做得好的事。....你數得到我即刻唔上街番屋企。」強, 我即刻心諗, 又真係考起我, 我都好想幫佢諗到一件事, 等我挑戰下個一位「口出狂言」的遊行者, 但我真係諗到腦汁都用盡, 都諗唔到老董做過乜野好的事。一件都諗唔到...又真係俾佢考起添~~~真係諗唔到, 服左個位遊行者, 我愛你們。

下午, 繼續沉悶, 但係唔做就連少少錢都無的補習。唉。唔可以叫做苦差架喇, 因為好多人連工都無一份。我應該多d 叫自己開心d 面對呢份工先係....唉....開心d喇阿溥....唉。

夜晚去左銅鑼灣的 Delifrance 同爸媽食飯....食左一個餐, 當然唔飽。

之後就奇怪喇。我明明係好想好想去街的, 但係我當企係最繁華的銅鑼灣星期日的夜晚的時候, 縱是我弟弟都已經站在我的身邊, 我都感到我的快樂沒有人體會到, 我的孤單沒有人可以解決到。我很想去打機, 但我想到當我拋下弟弟時候自己一個去打機, 難道會有一種從前有的快感嗎? 沒有, 我答自己。到最後我會感到很快就失去了興趣, 很想流連在那裡, 但那裡已經沒有值得我流連的東西, 沒有值得我留戀的事情, 我還是因為沒有其他的地方可去, 被逼要回家。我失去了一種感覺。一種對我非常重要的感覺。我感到那真是一種很重要的感覺, 我是十萬個不情願地流失了這種感覺, 因為對我而言, 實在是太重要了。我感應不到這種感覺到底實質上是甚麼, 可以用甚麼的詞句來形容它, 但, 我感應到那是一種很重要的感覺。

我肯定, 那是我不願意失去的感覺。

我立刻就感到我很想有一個能聽我傾訴, 不會說太多話, 又不會給我壓力, 又可能在附近的朋友。那一刻的感覺很奇怪, 好像....I don't belong to myself, or to anyone on Earth anymore. Kind'a like falling into an abyss without anyone knowing.

幸運地, 我找到了Simon 而他又有空, 不介意出來走走。漫無目的地遊蕩著, 邊走邊吃, 邊走邊喝, 邊走邊談。談的都不是真的很重要很緊張的題目, 大都是閒聊, 間中才談到高考的事。

感覺很好。我感到, 若然這一刻這麼一個朋友在我身邊出現一下, 我整晚都會感到很古怪, 很不舒服, 好像還有一些該買的東西沒有買回家, 有一些該做的事還沒有做就回家似的。很怪。但很 influential.

一面打日記, 一面聽著很多很多的好歌...野孩子, 回到過去, 假如讓我說下去, 最後的歌, 人來人往, 花火, 抱抱, Happy Valley, 一個人飛, 十面埋伏....





在銅鑼灣那一刻的感覺, 我有一點點, 很少很少的, 想像到為甚麼你執意要走, 走過半個地球去。

那一種失落
叫路過的人都感概

No comments: