Thursday, July 17, 2003

17 Jul 2003

估唔到突然間醒左。其實都唔算突然間, 因為我成朝都聽到好多好多的聲音, 又大聲, 又唔好聽, 攪到我又訓唔到, 好 X 煩。不過算喇, 我正式起身的時候出奇地精神, 唔知點解。我其實只係訓左四個鐘頭。不過根據人地所講, 深層的睡眠其實四個鐘頭都夠....咁我的睡眠係咪好深呢? 唔知。我做完一輪梳洗之後, 就趁 Vin 仲訓緊個陣, 做左少少 streching, 反正我有精神, 一陣又要學營舞, 當準備。

係李慧珍食完早餐之後, 就跳舞喇。原來係 Boy'Z 的 la la 世界, oh my god. 無所謂, 反正我第一次聽晒成首歌, 不過我諗我好快就會因為學舞聽到厭。隻舞其實比想像中的唔低 B , 亦即係難左少少咁。但係其實我 prefer 難。因為難少少的話, 就算跳得唔好睇的話, 都至少有難度分補救。

其實我都幾鐘意隻舞, 我跳緊個時都幾 enjoy 下。尤其係好多人都係一齊係啦啦啦個一段轉身拍掌個段, 唔知點解, 我覺得個一段先至似係 o camp 的舞。雖然個一節係老土少少, 但係我反而鐘意, 有時有d 野, 係要懷舊 d 先似樣架嘛。

練完, 成個人頹晒。都要費唔少力架。之後, 教舞個個人走埋我度, 想問我肯唔肯上台幫手做 performance。我諗都無諗過就拒絕佢。我好唔鐘意做呢d 對住咁多人做事的事。要我對住好多人講野, 或者係做野, 我都唔多鐘意, 更何況係跳舞呢家野, 一定唔得。好彩佢都好好人, 見我唔肯, 佢都唔會亂黎, 呢一點我都好多謝佢。我最怕係個 d 人完全不識好歹, 總之就係死纏爛打咁樣, 直到你好不情不願咁答應為止。

其實我唔係唔鐘意跳舞。我覺得跳舞其實好好玩, 可以學到野之餘又可以郁黎郁去, 郁黎郁去又唔係好似 monkey 咁亂黎, 跳完出一身汗又會幾舒服, 幾好架。不過, 我就極度唔喜歡係咁多人面前跳, 唔得, 仲要係咁多眼定定睇實你的人, 更唔得。

Lunch 之前, 肚痛已經出現, 並漸漸增強。Lunch 之後, 我已經係好肚痛。因為我又飲左狂潮又飲左牛奶, 再加埋跳舞, 我諗幾樣野的 Chemical reaction 撞埋一齊之後, 就唔得喇。上吐下瀉, 好在唔嚴重。不過下午的 pre-Camp Fire 完全無晒心機, 頹跳。

之後仲有好多細節, 唔講喇。我地最後係222個度躲藏了起來。仲關掉所有的燈, even 成個行政部的人係出面做緊旗海, 但係佢地都唔知道我地係入面, even 我地的電話已經好大聲咁響左幾次。個感覺其實都幾得意, 好似做緊賊咁。不過皇上有旨, 唔可以係入面喎, 因為馮伯伯會唔開心喎, 咁咪走出黎囉。

之後我實在覺得我無必要留係呢個 pre-camp 裡面, 衣家唔走, 更待何時? 我唔想再徹夜難眠。你知唔知我都還好呀, 我之前個晚訓得三個鐘, 所以係應林裡面, 一訓底就訓著左, 好歹都叫訓左四個鐘頭呀。Vin 佢完全係一個好醒訓的人, 佢根本成晚都無訓過呀, 我今朝見到佢個樣係雙眼都係血...紅色架, 陰公, 唉。所以我就知佢今晚一定唔係再係呢度訓架喇。That's why 我都叫埋佢走。到最後, 我地都真係走左。太好喇, 終於出營。

點知, 恐怖的事就發生係後面...當我地離開之後, 行政部同節目部就展開左一場開會生死決。

首先, 我淨係聽過行政部的版本, 所以你可以話, 一切都係我係行政部聽番黎的一面之詞。仲有, 我真人當時並不在場, 所以根本唔算係親耳聽見。不過, besides 呢兩個好似 disclaimer 咁樣的理由之外, 我好相信我所知道的都係真的 (雖然可能唔係事實的全部)。

我真係完全唔明, 點解你地今次可以咁大火氣, 點解可以咁樣。
到底你地有乜野唔滿意, 咁三口六面講清楚佢囉。你有乜野覺得其他部對你地唔住的, 咪講清楚囉。不過, 大家都係成年人, 講野係唔係應該先諗清楚先呢? 你咁激動咁講晒人地個部有乜野做得唔好的事候, 你地到底有無反思過你地做的野做成點呢? 難道你覺得你地自己真係做得好好? 好到你可以好開心咁插人地四個部個陣, 你自己個部可以完全係置身度外? 其他四部都好似大罪人咁, 唯獨係你地個部做到天下無敵? 真係人人都喜歡你地做出黎的野?你地唔似係咁天真的人喎...反省下啦唔該。當你地大大聲, 兼夾爆晒粗咁樣數臭人地其他部的時候, 你有無諗過如果易地而處的話, 你係做左咁多野, 放左咁多心機落去, 都係俾人咁樣有理無理先插左你的時候, 你會唔會開心呢? 你會唔會好過呢? 定係好難受呢? 仲有, 如果你認為自己~真係~做到咁 perfect 的話, 人地咁樣插番你轉頭個時你「受唔受得起」呀? 如果你認為你會比我地做得更好的話, 點解你自己唔黎做呢? 如果我地開會之後你有乜野不滿的 results, 點解你唔同我地講下呢? 或者係, 如果你想知我地做過乜野的話, 可唔可以唔好咁 hurt 咁直接問「其實你地做過乜野架」咁呢? 如果你真係好關心我地的進度的話, 你咪黎 sit 會囉。你無喎, ===!!!你係完全無喎!!!===然後就去質疑人地做過乜野。你覺唔覺得你呢種思維方式有問題呀。聽聞你自己開會都係係度吹水食野睇雜誌咋喎。或者你會話咁樣你先諗到野, 我唔知喇, 高人自有妙計呀嘛, 我咁蠢就唔識喇。

我唔講其他部的事, 就講番我地自己福利部。你識講粗口, 我唔識呀, 我聽完你講我地的野之後, 我都識得講呀, 多多都有得講添呀。

黑色的營衣, 當時又係你地話要深色的衫做水戰, 又話淺色會透, 又怕濕左水之後, 其他色的衫都會透等等等等。好喇, 咁咪做黑色衫囉。你地又諸多"Gee" 吉咁話大熱天時著黑色會熱死人, 會好辛苦。阿水唔知呀?! 我地打從第一日開始已經諗到啦, 咁又係你地話要既。更何況呀, 我地決定做邊件衫之前, 係有同咁多位 OC 做 plebiscite. 黑色衫係三件最高票數的衫的其中一件黎架。佢個 design 係一開始就已經係黑色架喇, 我地無做過任何手腳架。咁其他 OC 都有投的一票, 都算民主喇卦? 其實正確地黎講我地根本無必要做呢一步架。行政部打從第一日開始已經講到明做營衣係福利部全權負責的事。我地按章工作的話你根本可以收聲。

$26 @, 好, 就唔計你地係唔係無知而嘩然起哄。我就真係好想問一問你, $17 一件的消息你點聽番黎架。你話 $17 一件兩個網, 聽落好似抵過我地個offer 好多呀呵? 又係喎呵。咁我又想問你, 你知唔知咩叫做兩個網? 兩個網即係兩隻色呀, 係前幅同後幅左袖右袖獨主分開計的一個網一隻色呀。即係話, 如果你前面兩隻色之餘其他乜都無, 就係 $17。如果前一色後一色就係 $17 就叫兩個網。如果好似舊年件白色地球衫咁樣叫做前三色後三色係 total 六個網呀! 仲有, $17 一件個個 offer 係 for 混棉, 唔係 100% 純棉。

仲有, 一開始唔搵祥興, 係因為佢仲好口硬咁話, 如果根據我地個 design , 佢會 $28 件。無得改。你聽見一個肯派 agent 上門同你傾件衫的, 仲有成個 CU Engineering 肯同佢做既, 仲要 $26 件的, 你自己都會揀 26 個間啦。仲有, 係有人, 包括今年同上年的人, 都話祥興的料唔好呀, 或者係其他野呀零零碎碎咁, 所以我地先唔試祥興。

你驚個 design 唔好, 唔對你胃口。我都好驚你 d games 唔對我胃口喎。咁點算呀。我地個 design 你唔鐘意都係要著上身架喇, 你地個 game 唔好玩又無聊的話我地都係要玩架喇, 你想點? 我地個 design 有投票過喎, 你呢? 你咁著意會著乜野上身, 我地做野個陣你唔問? 我地開會個陣你唔黎 sit? 我地去同製衣商傾個陣你唔黎? 我地徵詢 design 個陣你唔投稿? 我地投票個陣你唔出聲? 好喇, 我地福利部三個人, 用左成個月時間嘔心瀝血咁去幫手做一件 camp tee, 就黎臨門一腳個陣, 你先黎話呢樣唔好, 個樣唔好, 仲要成個部都起晒哄咁喎, 犀利啦。我地做野個陣你係邊呀請問。要推翻要破壞一d 都唔難呀, 要建設先係最難架。我地辛苦左咁耐, 晚晚都開會, 次次同 garments 個邊傾親都幾個鐘, 努力左咁多, 然後, 你一句, 否定晒我地所做過的所有, -----所有----- 的事。好好玩呀? 你黎做呀。努力就我地出, 功夫就我地做, 辛苦就我地挨, 口水就我地講到乾, 然後, 你就係最後一關, 當我地做到筋疲力盡的時候, 明明係路人甲就當正自己係大阿頭, 係度幫我地做 QC, 兼呢樣兼個樣, 呢樣唔好個樣唔對你胃口。總之乜野都係我地錯。工作就唔係你做, 生死決定就你做, 世界又會咁轉既。幾時輪到你呀, 我想請問! 你憑乜野, 你憑乜 Q 野呀?!

個一下, 我聽完之後, 唔單止係「心裡有氣」, 直頭係怒不可遏。

之後仲有好多好多的 Emotion 浮現心頭, 但係都已如雲煙去。

我始終都覺得我想到的其中一句, 講得好岩。「你唔鐘意我的 camp tee你都要著; 我唔鐘意你的 games 我都要玩」你可以話我咁的說話都講得出, 好 irresponsible 喎。我覺得呢句好現實。

總之, 無論點, 我呢道氣都好難消。

好難消。

人生中不如意事十常八九, 但呢件事永遠都會係我心裡面的其中一條刺。
只係, 時間會將佢變小變淡。

亦令我見多左一種人, 一種...



極度極度極度無恥無知的「人」。

No comments: