Tuesday, July 29, 2003

三傻遊馬交之一 29 Jul 2003

三傻遊馬交二之一

好耐之前, 都已經同幾個中學同學講過, 一齊去一次旅行。經過好多波折之後, 變成左得番我同 Eric and Wilson 三個人。最後就變左三傻遊澳門。

八點鐘船, 上環港澳碼頭, 於是為安全起見就要七點三就出門口, 六點九就要起身準備。對於我呢個「一點不露」的人來講, 早左六個鐘頭起身簡直就慘過要我去死。不過, 到最後我都可以起得到身, 仲要係第一個到達信德中心的人, 強者也~~

之後 Eric 都到喇, 我地一齊係度食緊麥記的早餐。一直以來, 我地都無懷疑過 Wilson 的起身能力, 我更強以為, 近來約佢佢都少左遲到好多, 應該會有改善啦。所以我都無打電話俾佢, 縱使係佢以前的「紀錄」何等差。不過, 今日我真係做左一個好錯的決定。我成七點三, 當我覺得 Eric 都食緊早餐, 當我覺得有不祥預感, 最好打個電話 confirm 一下的時候,...就出事喇~~

船呢, 就一定八點開, 唔等人架喇, 比起飛機更加唔等人, 即開個種, 因為有太多人係度排緊 Stand-by. 所以, 無論如何, 都一定要係七點九之前, 入到閘。如果唔係, 就要補多好多錢坐下一班船。所以當我一打去 Wilson 度, 聽見佢把聲咁鬼頹, 個 background 咁鬼靜一d 地鐵應有的噪音都無個陣, 我就知道「今次 PK 喇...」佢好滋悠咁問我家陣幾點, 我話七點三, 佢仲竟然反問我 ARE YOU SURE~? 我好肯定佢答佢係, 佢話, 我即刻飛黎。

噢。七點三, 你係西灣河, 早晨呀。我地七點九上船, 係上環。不過我地的船飛都係你身上喎。

好難得咁, 我地的劉公子肯用佢八十幾蚊搭的士飛過黎。佢好肉痛, 八十幾蚊, 仲要飛地鐵沿線, 佢個樣又殘又亂, 根本唔使講你已經覺得佢勁想打人。

到左澳門, 第一件事就係搵路。今次我完全唔理佢地去邊度, 反正一開始 Eric 就安排好晒, 我就好放心咁由得佢幫帶路...佢黎過澳門五次喇嘛。我信晒佢喇。

第一度, 我地就搭巴士去到議事亭。之前, Eric 係碼頭出面拿左張 leaflet。一睇, WOW~, 全部都係唔出得街的野, 例如 冰火九重天加毒龍鑽做足一個鐘一百 only. Oh my god. 我睇見都呆左, 佢兩個就勁興高彩烈。我地去到議事亭之後, 就行上去大三巴。太陽真係好猛, 不過, 因為被到貴境, 所以樣樣都「比較」新奇。去到大三巴, 睇過前前後後, and 天主教紀念館, and 骨室等等。雖然老實講都係幾普通的野, 但係我都抱住一個「去旅行就乜都睇」的心情, 所以都睇得幾開心。

好自然地, 就行到去隔離的澳門博物館。入到去真係好多野睇, 抱住呢個 traveller 的心情, 就會樣樣野都睇得好耐, 亦都好似好新奇咁樣。上面個一層有一個芳艷芬展覽, 我連佢個鳳冠都睇左好耐下, 因為真係幾靚。之後, 就出左去大炮台, 又係紅紅烈日之下行左一大個圈, 影相。之後就怒行, 行左好耐好耐, 都係為左搵野食, 又行前, 又行後, 左左右右, 先搵到一間以前食過的台式 restaurant. 又係小泉居的分店。咩叫小泉居呢? 小泉居就好似香港的仙宗林 / 仙跡岩咁樣, 係一個台灣的小茶居, 個一度就好似一個餐廳咁囉。小泉居的野飲真係好平, 係香港買一杯珍珠奶茶, 都要成十八蚊細杯, 小泉居呢, 八蚊就大杯, 六蚊就細杯喇!!! 好平呀! 真係想怒飲~~~

之後就夠鐘番酒店 check-in, 放低行裝, 頹一頹。再出發搭巴士仔去黑沙灣, 五蚊車錢搭左成半個鐘都有, 抵到爛。黑沙灣...d 沙果然係黑色的, 幾得意呀, 不過唔係全部都係黑色, 近海的先係黑色, 近岸的就係普通的沙黃色。我都唔知點解d 沙會係黑色的, 我都好想知, 佢兩個傻仔就一味講廢話, 咩 heavy industrial pollution 呀, 大亞灣發電流出黎的 radiative pollutants 呀, 珠江數十萬人排出黎的 manure 呀(仲夠膽拿上手?!)....唉, 兩條傻仔。

跟住, 我地就沿住沙灘漫步。好奇怪, 唔知點解沙灘邊會有咁多好大舊的花崗岩。應該係地盤工人搬過來的。我執左兩舊石, 都係好似原始人用的矛頭, 細細塊幾得意。不過, 最奇怪的是, 我見到有一大塊銹紅色的石。當初低頭一睇, 以為係一舊生銹鐵。點知近近一睇, 好似係石頭喎, 好奇怪喎。拿起黎 examine 完一輪之後, 肯定係石頭喎。點解會咁呢? 點解會咁似一舊生銹鐵既呢? 雖然 Eric 同 Wilson 兩個衰人係後面不停咁揶揄我, 但我都費時同佢地一般見識, 繼續睇石。我試過放佢落海水洗洗, 但係無乜表面污糟野, 亦唔見有類似鐵銹咁的東西洗得出黎。試過用「石矛」挫佢, 好易碎, 簡直幾乎係用手都可以搣碎一部份出黎個種。咁 brittle, 我即刻停止左搣佢。Take 一個 close-up look, 原來係由好多好多細石痴埋一齊的大石一塊。我即時諗起 conglomerate / breccia, 我起初就以為佢就咁樣一舊我認為「低級」的石種喇。點知, 細心一睇, 原來佢仲有一層黑色的野。咁樣 distinctively 有一層, 就明顯係 any kind of sedimentary rocks 啦喎。咁樣就「高級」左唔少喇喎。不過...咁樣兩隻 mix 埋一齊, 仲要係黑還黑, 紅還紅, 仲要係明顯的鐵銹色, 即係含鐵量極高, 不正常地高。真係咁樣的話, 我諗呢舊石作為紀念也好, 拿回去給伍世良問下又好, 總之拿回香港就幾好喇, 係咪? 於是我係佢兩個一片錯愕的恥笑聲之中拿起舊石, 用 Eric 給我的膠袋袋好, 放入背包決心帶回香港。

然後, 大家就繼續在黑沙灣上面漫步。行到我地三個人都好累的時候, 我地坐低左係度休息。玩玩下, 竟然玩起沙上黎。起初都係佢地兩個用沙埋下我隻腳 ( 註: 我無除鞋, 佢兩條友, 打得少...) , 然後就開始用沙作武器, 最後.....好似三個大細路咁樣勁掟沙, 掟到手又係, 腳又係, 鞋又係, socks 又係, 衫又係, 褲又係, 底褲到係...天呀, 黑色架d 沙~~ 如果係沙黃色的話, 咁都可以話「同肌膚最親近」呀, 出番澳門係條大街上面行都無咁騎呢。一身都係黑色的沙...好似係屎坑爬番出黎咁, 陰公。仲要係成廿歲仔都玩泥沙, 仲要唔止一個, 唔止兩個, 係三個, 玩到興高彩烈個隻。

等車等左好耐先等到, 離開路環, 就好「乙水」仔。第一件事, 就係食一件地道的葡撻。果然好食到飛起, 不過佢地嫌太甜。行左一輪, Eric 都唔知自己想去邊, 我話去邊都得喇, 你帶路呀嘛。於是我地就去左大利食豬扒包喇。不過好可惜, 豬扒包已經賣晒, 只係得番豬扒多士。豬扒多士? 唔係化, 仲有無豬扒漢堡呀, 豬扒蛋糕呀, 豬扒蛋撻呀, 豬扒梳乎里呀等等。唔使喇, 一個豬扒多士都夠喇, 太多豬扒受不了, 中大已經有大把, 日日見。不過呢個「食得的」豬扒多士, 依然係好好食, 不負大利的名聲。食完之後又係吹水時間。吹完, 本來想去荷蘭花園, 點知突然發神經, 以為自己唔見左個銀包, 因為我唔應該無帶自己的身份証 , which is inside the wallet, 出去架嘛。為安全起見, Eric 同 Wilson 就提議即刻番酒店....反正佢地都好似唔係好想行咩咩荷蘭花園。

個半個鐘頭車程, 緊張到我死呀。我好耐未試過咁緊張, 緊張程度, 幾乎比得上比賽( 任何賽) 企係跳台上面, 準備起跳個陣一樣咁辛苦。好在, 之後都係酒店房裡的書包搵得番。原來係自己諗住出澳門唔係咩危險地方, 就係銀包抽起身份証, 放低無錢的銀包走人。舒一口氣之後, 又到左頹頹時間。大家一齊很累地頹到七點鐘, 就出發去澳門墟。

澳門墟位於澳門旅遊塔之下, 有少少似以前冬季嘉年華的「沒有機動遊戲版」兼縮水版。整體上創意真的不差, 很好。但可能因為範模實在太小了, 所以對我們三位香港客來說, 沒有甚麼的吸引力。溜躂了一會兒之後, 就走了。其間還 took 了很多 photos.

走到半路, 看見了一個大大的噴泉。我立時想起在 The Amazing Race 3 裡面看過的大噴泉, 那是其中的一個 checkpoint, 該是瑞士吧。實在太相似了。大噴泉就是一條由南湖灣中噴出的一條大水柱, 直射上天, 大約也有十數層樓那麼高, 剎是壯觀耶。旁邊還有幾個小水泉, 伴著彩色的燈光, 還有從大喇叭播出的柔和音樂....一切都是那麼的好。其實要是這一刻不是那麼熱, 那麼大汗淋漓, 更不是和他們兩個傻仔來的話, 肯定會變得很浪漫。

再走了很久很久, 走到人也緊極了, 就到一所叫做陶陶居的酒家吃飯。外面的橫街有很多很多的手信店, 負責兜售的阿嬸全部都「賴係」熱情咁樣叫你黎試下肉乾, 試下杏仁餅。老實講, 你整得好少少, 你個鋪面唔好咁頹, 你唔好捉實我隻手唔放, 叫極都唔放個隻, 咁樣我都會考慮試下, 不過你地衣家咁樣...唉。最後拿拿聲入酒家避開呢班恐怖的人。

坐低之後 Eric 負責叫野食。包括叫左「老虎拼盤」同埋「蒜子風扇煲」...極度笑爆咀。好好食, 我食到好飽好飽。去埋議事亭的小泉居買三杯野飲, 攪掂, 番酒店。Wilson 呢隻賭徒就去葡京搏殺, 我同 Eric 就番酒店「洗呀洗呀洗澡澡, 寶寶金水少不了...」諗起起 Wilson 唱呢隻歌, 真係毛管都動。個 BB 係廣告唱我已經滴晒汗, 由Wilson 呢個老而不唱....唉~~~~

成晚 Eric 都勁黑仔。首先係小泉居的飲品掉左落地, 都算啦, 有個 thermally sticked 的膠蓋架嘛。穿左, 即刻穿左, 流到成地都係, 酒店的地毯全部索晒, 成間房都係荔枝味。超得意。Eric 要搬開d 本來已經拍埋左的床, 抹一抹個地下, 搬完d 床之後, 兩隻鞋都「sip 」左入床下低, 佢點拉都無力再拉開張床, 我沖沖下涼都要出黎救佢。我沖涼個陣, 酒店俾我地的包裝 Bathing foam and Shampoo 都搣唔開。我要試另一包, 得左。點知到 Eric 沖個陣, 剩低的包包全部都開唔到, 超慘, 要用佢自己支 Clean and Clear 黎沖涼。用洗面泡沫黎沖涼, 都真係第一次聽。其實個包野真係好騎呢, 我用浴室的晾衫繩咁粗糙的野鋸開佢....都鋸唔開佢, 你話, 幾離譜。都仲未計 Eric 哥對間房有幾多幾多的不滿, 煩到我同 Wilson 都話唔使咁煩。

半夜, 佢兩個仲想玩, 我已經眼訓到死。訓得個三個鐘, 係人都唔夠, 佢地鐘意玩就玩, 本少爺要覺覺豬。於是三個大男人訓兩張拍埋的單人床, 大家用越講越頹越眼訓的語氣吹水, 我就最後係一片頹聲頹氣之下訓著左。第一日澳門「奇妙」的旅程就咁玩完。

No comments: