Friday, July 25, 2003

25 Jul 2003

今日番 CU 做野。

好早我就約定同 Queeny 一齊係尖沙咀出發, 我去幫佢搬野。唔知點解, 我又遲到, 唉。
到我地到左火車站個陣, Wendy 就打黎話會遲到。到最後佢又係早到左。Queeny 仲鬧我「個個都好似你咁樣架咩」。三個人, 再加埋個傻仔 vin, 一齊番去做 Banner。

首先, 就係d 野都幾重。搬完之後都已經係大汗淋漓。番到 dept 仲撞到皇上。噢, 我皇萬歲萬歲萬萬歲。

跟住, 吹水, 講笑, 做野, 食飯, 做好耐好耐的 Banner...其實我幾鐘意呢種唔係好使用腦的 workshop feel. 離開 215 個陣, 真係覺得呢度好似好似 workshop...當然, 你唔好去理佢似唔似庇護工場先啦。

I love all these feeling.

夜晚, 我地走個陣, 又真係幾似放工。

唔知自己講乜野, 我覺得我頭先講得好平淡, 好悶。但係我明明有一種 feeling 想講出來。
算喇

No comments: