Wednesday, July 30, 2003

三傻遊馬交之二 30 Jul 2003

三傻遊馬交二之二

講明七點半起身, 佢地都好似起到身, 但我就完全無咁的能耐。Even 我到最後遲左好多先起身, 但係都係好眼訓。無計, 一次唔夠訓, 好多次都補唔番。起身之後就去左樓下食酒店的自助早餐。兩人房三人食, 於是要俾多一個人的錢, 即係五十蚊。好得人驚, 一入到去見到d 野食, 明顯地係你唔會俾五十蚊去食既。算喇, 諗下仲有兩位係免費架喎, 就咁算喇。

都算喇, 唉。我依舊食超級多野, 可能因為尋日係太陽底下曬左足足一日, 曬到個人 Vitamin D 就大把, energy 就無晒。食飽就行行行行行左好耐先到賽車博物館。整棟大樓係賽車同紅酒博物館連埋一齊。我地先到賽車博物館。

其實我覺得賽車博物館真係唔夠大, 雖然 Eric and Wilson 都覺得佢已經夠大。我見到有唔少車, 但係好多都唔係真係咁靚, 不過又係「旅行心態」作祟關係, 都覺得好好睇。反而紅酒博物館, 未去過就可以去一去, 去過一次就絕對唔使去下一次。其實兩間館都係, 不過紅酒博物館的情況比較嚴重。可能我今日精神真係差左好多, 所以心情亦差左少少, 講野都少左。

遊完呢一程, 澳門之遊都差唔多喇。番到酒店, Wilson 趁機再番葡京一轉作最後的戰役。真係想整首周杰倫過佢~ 我同 Eric 呢, 就出去頹行多一轉, 我就趁機等自己熟路一下。行左足足兩日, 我第一次去 concern 下自己到底行左去邊度, 真係打起精神去理下d 路, 攪清 d locations。我都覺得自己犀利, 攪清d directions and locations 之後, 不久我地就行去議事亭買手信個陣, 我就見到Eric 以為自己行錯路, 轉方向再行, 先真係行多左路。

鉅記手信已經幾乎係大會指定。估唔到的係我會肯大破慳囊, 買左三個人之中最多的手信....當然, 十之八九都係俾自己食算數。HEHE~~~

之後係新八百伴食最後的午餐, 好好食, 又食到好飽好飽。然後就怒奔走去碼頭, 飛奔到船上。船上仲見到一個好恐怖東史郎, 好彩唔係坐佢隔離。

番到香港水域, 第一次打個電話俾部主, 問下拿 sponsor 的事情弄得怎樣, 好彩唔重。番到屋企, 簡直係成個人都散晒。聽日仲要 UC GRM 開會, 唉。






我覺得, 瘋狂左兩日之後, 我的心情或多或少都好左好多。好彩呢個旅行來得及時。好多時, 同佢地兩個傻佬一齊, 講下廢話, 吹下水, 真係幾開心幾放架。難得可以係另一個地方開放一下自己的心靈, 真係唔錯。

總好過, 係香港, 自己一個人, 自己一個人係度亂諗野, 越諗越唔開心個種嘛。

衣家聽緊一隻歌, 係陳奕迅的「兄妹」, 好好聽。我就無鐘意任何的「阿妹」, 但係覺得呢隻歌的歌詞真係幾 touch 我。反正佢自己本身都幾好聽。連埋十面埋伏 and 安哥之歌我都好鐘意聽

No comments: