Friday, July 04, 2003

4 Jul 2003

美國獨立日。
唔關我事架其實, 講講架咋。

其實今日係高考放榜的大日子, 所以對我的意義亦甚大。一年前, 我就係呢日收到我的成績單, 知道左我終於都....考得到了。雖然有比想像中的好, 也有比想像中的唔好, 但係, 我都好滿意個成績。至少, 當我知道我要入中大的話, 呢個成績應該唔係問題的時候, 我就好開心喇。但係其實個一下我真係開心唔黎, 因為好多人的成績比想像中考得差, 考得非常差的都有, 完全想像唔到佢會考得出一個咁的成績。個一刻呢, 其實我見到我好多好朋友都考出一個「驚為天人」的成績。我最記得, 個一刻其實我最擔心係阿朱。我估唔到佢放左咁多心力落力去讀書的時候, 竟然出左一個咁樣的成績。佢就睇落無乜野呀, 你知佢架喇, 喜怒哀樂都不形於色, 到底佢心裡面諗緊乜野, 都無人知。佢個一刻到底係非常唔開心, 定係少少唔開心, 我都唔知。唯有 keep 住用我個d 一d 都無用的安慰去安慰住佢先。個一刻我記得我已經唔使理自己成績係點, 淨係諗下點樣可以幫阿朱呀, 阿 Anna 呀, 阿 Jess 呀咁樣。但係我...都係窮著急, 乜都做唔到。

今年我識的人唔多, 多數識落的都係因為 Red House 工作的時候識的。但係好多已經都無再聯絡下去。好多人都已經連名係乜野我都唔記得。慘不忍睹。所以我今次番去的 main point 都只係為左睇下Simon 係點。其實我仲應該睇番今年的 7B 係點樣, 但係因為我唔夠時間的關係, 基本上我番到去張記的時候已經係太遲喇, 基本上如果我唔係叫住佢同 Emily 係度等我的話佢地都可能已經走埋。

點解會咁遲呢? 因為我朝早要去睇牙。今次就堅喇, 佢又幫我洗牙, 洗走剩下來的牙膠, 咁我d 牙先至會比較白架嘛。之後又要幫我棚牙做模 as a record。之後就大獲喇, 佢話我聽, 我隻無智慧的智慧齒因為打橫咁生左出黎, 頂住左前面的大牙(臼齒)。咁個一位就好容易地 sip 左野食入去, 但又唔係容易挑走。咁長此下去的話, 打橫生的智慧齒的面, 就會開始蛀, 前面的大牙, 亦會因此受波及.....到最後, the worst scenario 就係兩隻一齊拔。咁所以, 預防勝於治療, 衣家先拔左隻智慧, 遲d 就唔會有呢個problem. 但係咁喎, 要拔個隻, 係要做個小手術喎, 去東區醫院做一個要局部麻醉的手術......我聽完之後就成個人呆住係張牙醫椅上面。

唔係嘛。我唔想呀。

講番放榜。佢的成績其實比我想像中的...差。我以為佢會考得好好, 仲好過我個種。但係, 可能佢份卷真係好難, 所以...唉。我見到的其他人都考得唔好。唉

總之我成日除左打機之後, 就係擔心緊佢點轉 JUPAS choices 好。


No comments: