Wednesday, July 02, 2003

2 Jul 2003

今日個太陽真係超正, 勁想去晒太陽, 可惜要做野, 唔得閒。

今日我同 Queeny 一齊去大角咀個度一間有 sponsor 我地的指南針公司個度拿指南針。我地去到都要搵一輪先搵到...你知喇, 大角咀喎, 你又有幾何會去個度呢。跟住就驚喇。原來佢個棟係一棟好舊式的工業大廈, 個d 電梯呢...先要係出面打開, 上下打開個隻, 入去個陣要用腳踩開下半邊閘, 咁上下就會一齊打開, 出去個陣就要用手拉低上面半邊閘....裡面呢就一排普通公屋用的鐵閘。我同 Queeny 都話...何止大開眼界, 簡直係 adventure...

入到去間公司, 楂電梯(即係幫我地拉大閘踩大閘個位) 提示我地要按門鐘。我地一按落去, 個「門鈴」的聲音竟然唔係「叮噹」, 而係好似走火警個種火警鐘叫聲...我忍得好辛苦先至唔大大聲笑出黎。

拿晒之後, 我地落番地鐵站睇。「都幾好喎, 唔頹喎! 」...開心, 又有多一樣野俾大家享用下, 個種為大家的福利而爭取成功的感覺都幾好。

夜晚, 癲囉, 同 Wendy 去見製衣的 Bosco 。我同 Wendy 原先話不如大家係地鐵個陣講講一陣講乜野好, 點知都最後又係變左吹水大會。尤其係 Wendy 把聲, 成個車卡都望住佢, 佢都好似唔知咁....oh WELL...不過, 又真係幾白痴, 講講下話咁快就到左九龍塘。

今次的談判快左好多。因為其實真係無乜特別野可以講到, 唔似得上次咁樣要講咁耐。幾好呀, 速戰速決我鐘意。

夜晚, 我食野個陣因為" sip" 左d 野食係牙縫之間, 痛不欲生...所以我試左好多方法 「了」佢出黎, 都唔得, 到最後, 「了」都出左幾次血之後, 竟然「了」出左一舊牙肉!!!! 我敢肯定個d 一定唔係我食過的野。而且個一小塊Jelly 狀的物體, 一按下去就有血出黎, 出極都仲有, 藏血量甚豐...亦很恐怖。我半邊口都係血, 停都停唔到。我以為, Kool 完牙之後應該乜野都完喇, 點知原來係更深重的災難。我同阿媽講, 佢仲理直氣壯咁話自己無錯。之後講過乜野, 我心裡面諗過乜野, 我都唔想再講, 再講我只會更更更憤怒。我夜晚臨訓著之前, 都仲係非常憤怒, 一肚怒火。.....我唔想再講番, 費試重燃怒火。

我記得自己同自己講過, 就算我以後同阿爸阿媽關係幾好, 就算佢地有後悔過, 係呢件事之上, 我一定唔會原諒佢地。呢世都唔會。

No comments: