Wednesday, July 16, 2003

16 Jul 2003

係囉。時隔好耐喇呵?i mean 距離上一次打日記。係既, 因為...呢幾日發生的事, 真係好多好恐怖。我同 Queeny 都話有個同感, 就係覺得好似係度玩緊過山車一樣。突然間, 好多野湧到黎然後一次過咁樣係你面前出現。
上個星期我成個星期都係度期待的, 當然就係我地地資系, 偉大的 pre camp 啦。咁呢度有無睇我日記而唔知 pre camp 係乜野黎呢? pre camp 就係, 一個 rehearsal, 應該會將 O camp 裡面會玩到的遊戲, 會行到的路線, 會 run 的節目, 會做的事, 原原本本咁做一次出黎, 作為一次正 Camp 前的演習。
應該。今次我好著重應該呢兩個字。因為 pre camp 「應該」就係咁樣。
首先就係, 之前個一晚要準備好第二朝同 David 洽談的內容, 所以要 print 定唔少的野出黎。仲要因為上次的經驗, 所以要帶多d 架生去, 咁樣先可以講得成。所以今次我地又要帶軟尺, 又要帶顏色筆, 又要帶Tee Samples, 又要帶 floppy disk, 又要帶成疊 sample 的 file, 仲要帶埋好多其他無聊野例如筆袋呀, Cal 機呀咁樣。傾一件 Camp Tee 都好似要去開片咁, 唉。
仲要係呢個時候, 我行李又唔係 100% 執好, 房裡面部機又傻左, 出面部機 print 緊野又傻埋, 涼又未沖, 四面楚歌。咁我房裡面個部黑煞係我最愛的 computer 黎架嘛...梗係我第一時間攪掂左佢先喇。之後又要安撫出面個部大帝, 又要拿拿聲沖涼....都已經天都光咁滯, 唉。
當然第二朝又係遲到喇。不過唔緊要, 我的作風係, 人遲我更遲, 人地更遲我當自己無遲。...講下笑者, 你估我都真係咁想遲咩, 唉, 好好玩咩, 鋪鋪都要趕到上氣唔接下氣咁。之後, briefing 啦, 上 user area print 野啦, 無聊啦, 係 LT4 做看更啦, 第食飯啦, 食飯啦, 同 David 傾野講左三個鐘喇, 講人生大富翁啦, 又到食晚飯啦, 係215 勁頹啦, 同阿瑪開生日會啦, 番宿啦, 番 222 啦, 番宿啦, 開 E 開勁耐啦, 沖涼訓啦, 無聊到死啦, 成日都唔知自己做過乜野啦, 勁無 schedule 啦, 唔知下一件事做乜野喇, even on schedule 的事都唔知係度做緊乜野喇。就係咁樣。點解會咁樣。我都好想知道。
其中, 當然就係仲有好多好多的事情, 當中, 我最記得的, 反而係唔開心的事。
首先我估唔到, 我身為一個福利部的人, 原來 o camp 開始之後, mark 完 sponsor 之後, fax 完 proposal 之後, 就真係無野可以再做到。我估唔到我係 pre camp 的第一個職責就係俾皇上充軍塞外 - 叫我落去看住 LT4 的野, 因為成個 LT 無晒人。
咁我唯有去啦, 皇命難違。點知同是福利淪落人, Queeny 同 Wendy 都俾人發左去守 215 Geomo Lab, 情況一樣。只係我自己一個對住成個空了了的 LT, 佢地對住對方之餘仲對住好多舊石。雖然, 話唔定出左去行遊蹤的 OC 們其實也要頂住烈日當空好辛苦, 但係, 今次我寧願我係出去製造維他命 D 果個囉, 好過....唉。
跟住, 到食飯。比想像中的好喎, 唔係太難食, 不過好似太多的肉。不必喇, 大家都已經熱死, 仲食咁多肉...
跟住, 同 David 講件Camp Tee. 唔使呀嘛, 講左成三個鐘, 每一個細節都講到, 件衫要點樣, 個 Logo 要點樣, 要係衫的對左右幾多吋, 對上下又幾多吋, Logo 的橫直係點樣, 係邊個位, 用乜野色比較好睇, 有乜野做法可以兩全其美....淨係咁樣講, 都一件衫平均一個鐘。你都咪話唔驚。講完之後, 基本上我地三個都係已經疲勞轟炸完一樣。
人生大富翁...點解可以有強姦呢一樣野架, 有無攪錯呀, 到底節目部d 人點開會架, 佢地到底有無諗過呢一個 game 所帶來的 impact 到底會有幾咁大架。我以為文杲會 sensor 過所有的開會流程。咁樣睇黎, 佢都係有份贊成架喇。咁乜野都唔使再講喇, 節目部人多勢眾財大氣粗。你鐘意點玩班 freshmen 咪點玩d freshmen 囉, 反正中大家陣性騷擾件事攪到咁大, 節目部都既然係想玩野, 意識唔到個嚴重性的話....咪當我係神經過敏囉, 咪當我係古老石山囉。既然係「人生可能遇到的不愉快事件」的話。
我放長雙眼。
跟住, 食完晚飯, 我完完全全唔知係 215 做乜野等左成個鐘頭。或者好多人已經忘記左個一小時。但係我記得好清楚, 因為實在係無野做, 好多人都係我身邊個度吹緊水, 我就係度閉目養神。我真係等左好耐都唔知我地係度等緊乜野, 原來係等緊阿瑪的生日會。原來係咁...唉。早講。即刻我唔係話唔應該慶祝呀, 我都覺得阿瑪生日應該開開心心咁慶一餐先係。但係唔該你地講聲喇, 乜都唔講咁就坐左係度, 各人有各人的吹水, 你又唔講你想點樣, 咁大家咪繼續大家做自己野囉。好喇, 原來有目的, 都唔該唔好要我地等咁耐呀。
唉, 唔知自己講乜野, 亦唔知佢地為乜野。
之後, 我已經唔係好頂得順佢地。番到宿舍個陣, 我先真正覺得我終於有一個自己的時間, 係一個有理性, 有目的, 有意想的時間。陰公, 呢個 camp 攪乜野呀。之後就玩佢地個個原來叫做滅門的 game. 唔好意思, 我真係有少少同意 Queeny 所講, 唔覺得呢個係大學生玩的 game。我的感覺無咁強烈, 我覺得玩下都無妨, 但係係應林呢個細到喊的 hall 裡面玩....仲要玩得個兩層, 仲要係咁多個 OC 一齊玩, 係唔係真係太過離譜呢。我問 vin 你玩唔玩, 佢話玩, 我唔跟, 反正我手頭上仲有工作, 要 print 野, 我都係「鼠」左番三條二。222的設施新淨, 應林舊到死; 222有電腦玩, 呢度得一部電視; 222 無人, 呢度簡直係塊塊地板都企左人; 不過, 最最最重要的係, 222 有冷氣, 呢度, 成棟都無。因為每個人要俾三十蚊 for 一晚的超高價, 我地索性熱死罷就。
番到222, 我先覺得, 一切的瘋狂, 紊亂, 終於都平靜落黎。太好喇, 自己一個係冰冷的222個度靜思, 然後做少少福利部的野, 個人都輕鬆左好多好多。後來 vin 都玩完個滅門 game, join 埋我。唉, 若然應林的客觀因素唔好, 都可能有其他人文因素好補救, 令我留低, 不過...你睇到喇。
之後, 開一個 E, 開極都唔完, 唉, 仲要係後面根本都無位坐。一d 都唔好, 尤其係我尋晚只係訓得個三個鐘頭, 我可以挨到咁夜其實都算係一個奇蹟架喇。我以為自己好快就會眼訓到完全唔想打開眼。開 E 之中, Betty 提到一樣野, 就係「強姦」個一個問題。都幾好。之後更有用的提議, 就係有人講番阿本話過, 呢個pre camp 實在係太過求其, 有好多野都好似無周詳的計劃咁。後來我聽人地講番, 阿本係 GRM newsgroup 個度就呢一件事炸板...好似好大件事咁, 但係我上唔到 VPN, 乜都假。
個 Common Room 真係好熱好熱。個個人都係度死狗咁, 勁多人走去後面個部汽水機買野飲, 賺死 CC 班人。開完呢個, 再開埋個 OC 的 E, 終於有得訓。我唔使幾耐, 即訓左。

No comments: