Tuesday, December 19, 2006

勝香園 與 蘭芳園

由於之前的「死魚星號」的經歷實在係太難頂喇﹐跟住落左船之後根本就完全無一個開心的感覺。不忿。於是回家放低多乜 X 餘的細軟之後再出番來﹐決定要好好開心一番!點可以浪費左我咁辛苦先儲到又唔捨得請的一日假架!

出番來﹐左諗右諗﹐不如就趁依家仲係平日下午﹐去一d 平時去唔到的地方食野先。咁諗下諗下仲有乜野例子呢?就一如去睇下傳說中的「勝香園」喇!

真係要多謝 Openrice, 唔係佢的出現我都唔會咁容易搵到香港咁多食野地方的資料。其中一個就係位於上環九如坊的「勝香園」。其實勝香園係香港碩果僅存的綠色鐵皮屋式大排檔。係呢個所謂「強政勵治」的政府底下﹐咁樣有歷史有風味有特色的大排檔真係拆一個少一個。所以呢﹐趁果班高官個屎忽腦仲未諗到要點樣趕盡殺絕晒香港的特色之前﹐真係好去得一次得一次喇。

由於之前已經經過佢個檔位﹐所以今次基本上都唔係好使點搵就搵到佢喇。檔口唔係好大﹐得幾張檯﹐但係都坐滿晒人﹐時為三時許。睇睇周圍的環境﹐又真係難怪政府會有咁的諗法。大排檔呀大排檔﹐我撐你還撐你呀﹐你都唔好污糟成咁~~先得架﹐張張檯椅都有漬﹐份份 menu 都好似有層黏膜咁﹐成個地下﹐唉也﹐個地下呀﹐真係呢….呢度有乜野飲品食物供應﹐基本上一 dup 低頭睇睇就一清二楚 (救命)。隆冬都尚且如此﹐你話盛夏會點。氣溫一高﹐濕度一高﹐所有細菌都蠢蠢欲動﹐一陣陣奇怪的氣味氤氳而上…..嘩…..

唔想再諗﹐望望個 menu 叫野食先﹐三點幾都未食 lunch 都幾肚餓。我好似記得呢個地方係出名「茄牛麵」﹐就叫一個茄麵來試試先。大排檔…點可以唔試港式奶茶?呢一小杯飲品基本上就係品評一個大排檔的「指定標準」來了。再睇一睇 menu, 係喎﹐呢度都出名呢個「檸蜜脆脆」的物體架喎﹐試試先。

等緊野食的時候﹐睇到幾個成身都污糟邋遢的地盤工人又坐低來食﹐又有幾個著得好靚好潮的「中環女」又來食﹐跟住又有個著一件全身大 ming 的貴婦來買外賣﹐然後又有一班小朋友來食﹐跟住又有幾個大學生(佢著住港大的 soc 褸) 食完係度hea….嘩睇來呢間野靠得住喎。

好!說時遲那時快(迷之聲:關乜事呀)﹐奶茶同檸蜜脆脆登場!




奶茶係幾好飲但係唔係話超級特別。個檸蜜脆脆就正囉﹐你睇佢圓圓地就知佢唔係普通包﹐係豬扒包的硬包來架喇。焗完之後一d 都唔太硬﹐仲真好脆﹐好香好好食。唔怪得大家都激讚呢度的檸蜜脆脆﹐果然係值得大家所講的食完再食 (可能因為我太肚餓的緣故添啦)。檸蜜兩隻味都控制得幾好﹐唔會好似 cheap cheap 餅乾咁一食就知係勁假的味道﹐淡淡然的反而來得更好。正呀!值8.5 分!

食完抖啖氣﹐就見到一碗咁的野遞上來…..



嘩﹐乜野來架呢碗?成碗野都血淋淋咁恐怖的?我幾經辛苦先係個底到挖到係個底的腸仔同埋個蛋來影呢幅相。真係好~多~蕃~茄~呀。

大家梗係好奇怪點解咁唔鐘意食蕃茄的我會突然間係呢度叫有咁多蕃茄的麵呢?無他﹐因為我勉強定得住蕃茄﹐而且係呢度的名菜﹐唔試下點得呢?於是就唯有硬著頭皮咁試囉。

試完…真係激多蕃茄… 有幾個 moment 係我覺得陣味 + 口感實在頂唔住要停食。後來都係食得完。當然個湯同d 茄就….

其實佢真係幾好﹐起碼我連個湯都飲唔晒的時候就知因為佢係用真材實料的蕃茄來煮的﹐絕對唔係一般「紅色的水」就叫做蕃茄湯咁不知所謂。每一匙羹「不」起上來的湯底﹐都係清楚見到有好多煲出來的蕃茄蓉。真係好似煲紅豆沙會起沙咁款架!唔單止咁﹐佢仲有幾個已經去皮的熟蕃茄係裡面。做到咁﹐都算得上係「童叟無欺」喇。

我相信如果鐘意蕃茄的人﹐會真係好鐘意﹐但係我只係接受到生蕃茄片﹐都仲要只係幾片﹐熟的蕃茄﹐真係唔係幾得….

成碗湯都係煮到「蓉」晒的蕃茄﹐再加幾個 (真係一碗麵幾個茄咁多!)煮到好稔好稔好稔好稔…(下省一百個「好稔」) 的蕃茄係度浮下浮下…係愛蕃茄者的天堂﹐亦都係…係囉﹐你明啦。

由於我係來自「不愛蕃茄的小朋友組別」﹐所以呢碗野我都係唔評分 (亦唔識評)。

飲飽食醉﹐就走走其他地方。沿路都發現好多舊樓已經舊到不得了﹐於有多似乎已經有政府的人來睇過﹐裝上儀器或量度器﹐為防止樓字進一步退化而做的 measures.

咁樣雲游下﹐又睇下景﹐通常都可以 consume 到唔少時間。行左咁耐﹐加上本少爺財少都身子弱﹐加上之前個晚的「把鬼星號」訓得唔係幾好﹐零舍容易覺得疲累。左走右走﹐忽覺自己到左結志街﹐眼珠一轉﹐醒起呢度應該有間類似大排檔好出名…又係果d綠色鐵皮檔呢…呀!就係呢度喇!

蘭芳園

其實我真係唔知佢出名乜野﹐我都係見到佢話自己的奶茶好出名我先諗住來呢度試下。反正一場來到試下無壞呀。

去到發現原來佢地的已經唔再係鐵皮檔咁簡單﹐一早已經上左鋪仲要係勁大間舖﹐出面又勁多 neon lights﹐成間「先到先等」咁的樣。…喂個樣好 cheap 喎咁

坐低左係舊舖果邊﹐發現都係呢種舊舖的樣我比較鐘意。影低左舊舖的樣:



正當我以為佢會好似「勝香園」咁得人驚的時候﹐發現原來佢好乾淨架喎﹐地下無食物碎屑﹐檯面係 acceptably 油膩﹐餐具都唔算太污糟﹐呢點真係有d 出乎意料之外。後尾睇睇 menu, 彩色的有相﹐有中文英文仲有埋日文﹐出面貼滿世界各地各種文字的旅遊介紹 – 當然就係介紹蘭芳園 - 噢﹐原來係咁﹐唔怪得咁乾淨。

坐低﹐唔理得奶茶十幾蚊一杯﹐比起勝香園貴﹐就先叫一杯﹐睇下佢標榜自己係正宗的香港絲襪奶茶到底有幾巴巴閉閉。再睇 menu 話佢點樣係撈丁的始祖﹐就試佢的招牌撈丁 「葱油雞扒撈丁」。

佢地的「撈丁」係標榜用自己特製的滷水汁﹐唔係求其用 generic 的豉油。同埋佢其他的做法係點點點犀利…我都唔記得。我個腦從來都係自動式選擇性過濾官腔口吻文字 / 說話。

先來撈丁﹐樣子不錯喎。



食過﹐葱油其實即係類似食白切雞時候附送的「薑葱蓉」。雞扒炸得來唔硬算合格。

撈丁…我份人唔鐘意食硬的麵﹐尤其係即食麵。即食麵本身個 texture 已經係好硬﹐再為追求所謂的「彈牙」而只煮半熟的話﹐恕我係阿伯無牙﹐我真係覺得太硬。唔係我d 牙咬佢唔斷﹐係我個胃頂佢唔住。

所以呢度個撈丁我鐘意﹐因為佢無想像中果種不必要的 al dente。而且用滷水汁﹐一來香﹐二來唔搶味﹐三來佢的 viscosity 比較低﹐容易撈到更多的麵﹐幫手軟化某部份「頑劣份子」。

不過由於我已經好飽的關係﹐even 兩份 share 一個撈丁我都覺得好滯。同埋本身撈丁就係一樣極肥極唔健康的 Junk Food. 再加上咁樣一碟就已經 $32所以… 6.5 分 only. 本著一試無妨的心可以一試﹐試過的如我都無乜興趣番兜一次。

奶茶就唔同喇﹐真係好好味﹐無得頂﹐真係好滑。唔怪得出面的綠色鐵皮檔已經被 convert to operational base solely for the purpose of 沖奶茶。

Good…我俾 9 分!值得再飲。

之後呢﹐五點九佢地就開始收舖﹐見我地得兩個人坐細檯個樣好蝦﹐就將所有的野都放晒來我地張檯﹐你睇下….



壯觀呀!

跟住 hea 多陣﹐去左 Landmark 睇新開無耐的 ThreeSixty, 係專賣 organic food and organic products 的超市﹐無想像中咁「天價」﹐但依然係好Q貴﹐我呢d中下階層都係早閃早著。

臨去到演藝上埋最後一堂之前﹐時間尚早﹐就當然係趁偷左老豆部相機的呢個機會﹐影番幾幅靚相先喇。

No comments: