Wednesday, December 13, 2006

風雨飄搖跑馬地

之咪就係喉嚨痛完一大輪之後就病﹐之嘛!

星期二﹐真係喉痛似火 (及早撲滅)。短短一個下午我飲左 2L 水 (有得計架因為我係公司飲水係用水樽唔用杯....因為我飲得太多喇平時﹐費時出出入入咁多次)﹐但係一d 都消唔到我的「喉痛似火」。

終於都挨完一天﹐第二朝起身的時候已經覺得有唔妥﹐於是就索性請假...反正都唔多野做。

一訓就訓到一點幾﹐真係爽。但係唔知係唔係真係開始病的關係﹐訓咁多都仲係覺得勁累。起身食左碗叮叮粥﹐打左陣 MHP﹐就出發去銅鑼灣。

可能係銅鑼灣番工﹐出入得太多﹐無左個種「我要出 downtown」的心情。Anyway, 趁下午時間﹐當然係食番個我最愛的下午茶餐 - 吉野家啦。

之後見自己無咁病﹐又見時間有剩﹐上完去世貿睇人行個圈睇人打機之後 (係睇﹐無錢打)﹐就搭左一程叮叮入去跑馬地。

其實一路都想入去跑馬地探下路架喇。一來覺得呢個地方好似同銅鑼灣好近但又好似好遠咁﹐好奇怪。二來就係知道呢度好多寵物店﹐多人養狗。三來就係因為聽聞呢度都幾多好野食﹐於是就....就係咁囉。

入到去又落大雨﹐於是唯有犠牲我親愛的 Levi's 牛仔外套擋雨 (外加一份 recruit V 字型咁搭係頭上面勁樣衰勁似阿伯)。行多一陣﹐就見到傳說中的彭慶記!

跑馬地都幾多寵物店﹐但係唔係我想像中咁「繁盛」。可能因為天雨關係亦唔見有人放狗....唯獨係見到一間花店裡面有兩大隻金毛係度守門口﹐趴係個地下度好無聊的樣子﹐勁可愛。

之後就一路行番出銅記﹐地鐵回家。

p.s. 估唔到跑馬地咁多車﹐咁鬼嘈...又多巴士﹐又多小巴﹐又多的士﹐咩車都多﹐車流多到呢...一d 都唔似豪宅區...

No comments: