Sunday, December 31, 2006

除夕夜的「皮蒯」壽司

其實係「板前壽司」囉﹐但懂得打倉頡的朋友都知﹐打得手快又按錯埋果 d 數字掣來揀字的話﹐就好容易變左「皮蒯」。 打錯咁多次﹐索性叫佢做「皮蒯」

Anyway! 因為知道除夕夜的話﹐一定係成條街都係人﹐癲左一樣咁多人﹐於是就索性係屋企食少少野先﹐然後夜d 先出去食「第二 round」的晚飯。

同友人都鎖定左無可能食到自助餐﹐西餐的「蜂擁度」亦都會好高﹐都係唔好搏好d 。反正大家都係一定要求要係除夕夜食西式自助餐的...年紀大左﹐個人都開始「化」。以前我都會好重視呢個 period﹐好想好想可以食到西式自助餐﹐最好係高級酒店﹐仲要有埋高級的人係身邊﹐仲要好有聖誕氣氛﹐最好有埋一d都唔好食但有重要意義的烤火雞﹐同埋要開支白酒出來一齊飲﹐仲要望埋海景﹐有埋 music, 有埋 party, 成埋 friend 係一個高級的地方裡面低級地狂歡等等。

但依家都個人現實左好多﹐呢種畫面一 cross 過個 mind 就已經知「陡 Q 氣」﹐諗都費事諗。所以我好現實咁話不如就試下新開張的板前壽司吧啦﹐趁住佢好似仲係無乜人發覺的時候…….

新店開係旺角家樂坊﹐CPK 心愛的 CPK 對面。以前果間咁的乜鬼 Rainbow 想唔執幾難….好日都唔見佢有生意。新店同豉油街舊店其實只係差左一個街口﹐唔知佢係見咁多人所以想再開多幾間賺埋果個「未賺的錢」﹐定係想密謀搬舖。如果大家仲記得的話﹐不久之前﹐豉油街個間後舖發生過火警﹐當時一位員工正在休息﹐大火因為燒著化學品而火勢極猛烈﹐其他員工欲救無從﹐被困火場的員工活活被燒死。當時佢只不過二十歲多些。事後﹐又有低級雜誌報導話事發的貯物室有「冤魂不散」﹐有員工被嚇至「尖叫逃跑」等等﹐疑神疑鬼的氣氛縈迴於店。如果家樂坊的新店開張是為搬遷﹐絕對可以理解的。

好﹐講番間店﹐我覺得呢間靚好多﹐尤其係假天花的燈光佈置﹐唔知點解勁有 LV 的感覺﹐可能我日日番工都對住間 LV (仲有無闗係但讀音似的 LB)。因為我好好彩可以坐到普通檯﹐所以我覺得幾好坐。好多人都鐘意坐壽司吧﹐覺得 d 壽司係自己面前好似安全d﹐睇到佢係唔係新鮮整的﹐邊舊係放左好耐的唔好要…之餘此類。我又唔係咁擔心呢樣﹐坐得舒服好緊要﹐睇唔睇到佢整…我又唔係未見過﹐又唔係有表演睇﹐不希罕。亦都唔擔心佢用唔係即製的呃我。老實講﹐真係放左好耐的﹐一食就食得出﹐大可以叫佢換; 放左一陣間的壽司﹐你都食唔出所謂「新唔新鮮」的﹐何必執著﹐反正你都係無能力分辨到。

係呢個咁正的環境﹐食緊咁正的壽司的時候﹐竟然係隔離坐左兩個麻甩佬﹐the point is! 佢地講野好大聲。大佬呀﹐本身個房已經好應聲﹐仲要你兩條 laan tan 講野講到咁大聲﹐無論你個內容係講乜野都已經好令人討厭架喇﹐仲要個內容係無聊到爆﹐頭半餐真係食得好唔開心﹐因為有呢兩條茂利係度贈興。

肚餓得緊﹐先來一個麵豉湯。第一次來板前的時候﹐無諗過會等到位﹐坐到入去先唔知食乜野好﹐於是就打俾出左名鐘意食板前的 Patrick 問下意見。佢竟然話係麵豉湯。我的腦海即時浮現出一碗典型香港式的所謂「日式麵豉湯」- 一部機器的噴咀向著下面的碗子噴出啡色的湯﹐我隨手一翻﹐看見幾顆比骰子還要小的豆腐﹐和幾片比香口膠還小的海帶 – 嘩 Patrick﹐你叫我來板前壽司俾 $12 叫呢樣野唔係卦?「你信我喇﹐好飲架。」OK.

咁我半信半疑地叫左﹐嘩﹐好大碗。打開蓋﹐翻一翻…三文魚?真係三文魚來架喎。喂﹐貨不對辦喎﹐點解「麵豉湯」會有咁多三文魚塊架?點解咁多海帶?點解 d 豆腐咁大粒?十二蚊架咋喎呢碗野﹐點解唔係一碗頹爆的味精水來的?貨不對「辦」喎。

於是以後去親板前壽司都必定會叫番呢碗咁「貨不對辦」的麵豉湯。

跟住叫左「板前特卷」﹐無非貪佢廿五蚊就己經有得食一小小 pat 海膽同三文魚子。
「帆立貝壽司」係呢度的必叫項目﹐再加海鹽 – 少少好喇﹐怕免得搶味 – 就好好食喇。我曾經見過一對情侶﹐坐低之後狂叫帆立貝﹐埋單係超過二十碟帆立貝﹐得人驚。
跟住就係各有所好﹐我有我的「芝士飛魚子」﹐佢有佢的「蝦膏甜蝦軍艦」。
「火炙三文魚」唔及「火炙帆立貝」好食 – 都係覺得帆立貝熱食好味過刺身。
「鵝肝壽司」無味非常﹐可以唔使叫。
「軟腳蟹手卷」又香又脆﹐必叫。
「飛魚子墨魚」唔係咁特別。「油甘魚軍艦」唔識欣賞。
「蝦天婦羅壽司」配咖哩海鹽好味到震。
「火炙鰻魚」無乜特別。
想叫「蟹棒壽司」點知叫錯左做「蟹肉壽司」﹐唔好食又貴。都係「蟹棒壽司」好味﹐唔係出面紅色一卷的魚肉﹐真係唔錯架﹐都係最平的 $12 之嘛。

埋單 $384。嘩!友人話「差唔多喇食左咁多喎」。諗諗下又係喎。

出到去尖沙咀諗住去到星光大道倒數好似好勁咁。點知都係係 Pacific Coffee 李小龍像前面倒數﹐又大風又逼又悶﹐最大的問題係無氣氛﹐大家都唔知做乜野無來心機咁﹐倒數完個十下就算數﹐散水。好無癮﹐咁樣為乜呢?下次都係唔去尖沙咀。

No comments: