Thursday, December 28, 2006

東亞病夫

話說係呢個咁勞累的聖誕節之後﹐我都係無乖乖地早睡早起﹐於是就係今日出問題喇。

今朝起身的時候已經覺得好唔妥﹐但係係乜野就講唔出﹐淨係覺得好似想嘔咁樣。後來呢個唔多妥的感覺就一直維持到我代完同事 on duty 之後去食飯。

平時我真係好大食的時候﹐食一個吉野家下午茶餐的牛肉飯係唔夠的。至於平時我都會加一個海苔珍菌 (其實都係雜菇) 或者係加一個 salt 燒鯖魚﹐咁加埋平野飲其實就夠飽架喇。

但係今日我就連一碗仔的牛肉飯都食唔晒﹐咁你話咩事﹐我仲食到半路想嘔添。

呢種想嘔的情況一路都維持到成個下午﹐然後﹐呢個時候我的老世就話要同我講野。 OK, 咁等左成個下午之後佢終於同佢入去 meeting room 傾一d 好重要的野 - 前途。

弊就弊在我坐的位﹐係正個冷氣風口底下﹐d 風一路係咁吹住我個頭﹐我一路都 feel 到佢強烈的冰冷感覺。

係呢個咁弱雞的時候﹐我最需要 (又最唔需要) 就係呢種最後一 kick….一 kick-off, 就所有野來爆晒出來….

開完會我已經拿拿聲走﹐未番到屋企我已經係連行路都無力。好凍﹐一路行一路覺得超凍。番到去的時候我真係成個人都訓晒落去張床度﹐完全係唔識郁﹐蓋左好多張被﹐又覺得好熱﹐又覺得好凍……唔使問阿貴都知係發燒喇。

攪左一大晚﹐食番d 粥水﹐加粒 Panadol, 散左一身汗﹐邪從汗去﹐無咁辛苦囉。短短一晚之內由無事﹐到發燒﹐到坐起身食飯都無力﹐到食到粥﹐到退埋燒。第二朝基本上已經退晒燒﹐只不過係仲有d 咩肚痛呀﹐頭痛呀呢d 咁的「併發症」。但係聽日都係番唔到工… 因為實在係太 weak

好野﹐又請病假。難怪被同事謔稱為「東亞病夫」。

2 comments:

Anonymous said...

Tommy...小心身體.
你以前不是直踩廿四小時也不死的嘛?

Tommy said...

噢 Gary 你到我的 Blog 來了~

Welcome

唉...........以前就係囉.......想當年﹐我年青力壯﹐「有心有力」﹐今日.....

.....真係唏噓