Wednesday, March 14, 2007

知識是黃金, 所以沒有黃金就沒有知識

看似歪理﹐實是大條道理。

浪費了接近兩年的時間﹐很想回頭讀書。為「屎忽痕」也好﹐為自己投資也好﹐為逃避現實也好。

但原來﹐知識很貴。

最近 HKU 又 send 來 MSc in Urban Planning 的 program. 不算很吸引。但經驗教訓我﹐第一眼看見就覺得太吸引的﹐反而是假象。

Full time master program, $42,100 x 2 years. 失去兩年工作經驗和經濟來源。每個月除開等於要交大約 $3,600 學費﹐無 planning 底都唔慌做得 tutor。唔知要做幾多份 part time 先幫補得到。之後﹐未知自己會否畢到業﹐亦未知自己會否留在 urban planning field...白白浪費兩年 + $90,000

Part-time master program, $60,000 x 3 years, 絕對好過去搶。有工作有收入仲有排你挨。依家份工(同埋生活)咁無聊﹐我每個月都儲唔到 $5,000 咁多。要之後每個月都慳出 $5,000 just for the tuition fee 我諗我會想死。

你俾到張靚到飛起的沙紙我﹐又如何。

知識﹐原來這樣貴。

1 comment:

Ruth Tam said...

I did a part time Master degree in business from University of Newcastle last year. It costs around $90,000 but it's among the cheapest.