Wednesday, March 21, 2007

車品品 @ 大角咀

因為都諗住唔做落去﹐所以今日索性偷懶 (謎之聲:好唔要得呀d 人)。

一於就試下傳說中的「車品品」! (Background 要震撼的 sound effect)

認識車品品﹐當然就係來自於開飯網﹐若然唔係﹐係大角咀的一間餐廳﹐再出名都唔關我事喇。以前地鐵奧運站未開的時候﹐更加係唔關我事喇﹐我連大角咀係邊度都唔知。

開飯網中的車品品﹐係長期的冠軍。不論係計淨笑臉的數目﹐定係計 笑臉:喊臉 比例﹐佢都係長期高企﹐連佢地內部的食家都話咁樣係奇景。

後來﹐近海傍的店子要關門了﹐過百名 fans 前仆後繼地湧向大角咀作個 last respect。更有不少網上食友拍抵照片﹐照片中的人龍長得像九七年前新盤開售的人龍一樣。當時我錯失了機會﹐以為就此沒有了。

劇情瘋迴路轉﹐深得人喜愛的老闆娘宣佈﹐重出江湖!新店位置埃華街 (各位港島人如果你咁都知係邊度的話真係要俾個「叻」字你)﹐我上次星期一晚係大角咀行到 PK 都搵唔到。個幾鐘頭之後﹐我放棄﹐打去 1083, 再打去問老闆娘。

老闆娘的笑聲果然係好甜﹐聽到人個心都甜晒﹐想跟佢一齊笑。但係佢話:「嘻嘻﹐唔好意思呀﹐我地星期一唔開架﹐嘻嘻﹐對唔住呀要你白走一趟﹐嘻嘻…」唔開………………………………我 XYZ ABC 123 你呀

好﹐講番今次的野食。

基本上呢﹐我都試左佢幾味招牌食品。但係唔知係咪期望過高﹐所以唔覺得咁好食。

基本上最大的問題﹐係佢無落添加劑。好少油﹐好少鹽﹐無味精﹐少豉油。好健康啦, Right?!

但係我覺得咁樣真係…太清啦。老實講我食唔慣。佢有好多野食我都係食慣重味的例如碗仔翅。碗仔翅係好足料﹐但係無乜味。車仔大雜麵係好足料﹐但係無乜味。雪梨茶係好香好好飲﹐但係無乜味。

所以唔怪得蘿蔔會跑得出。

蘿蔔係車品品眾多獲好評的食品當中﹐其中一樣最多人讚的。我食過﹐唔識分點先為之好食呀﹐無渣呀等等﹐淨係知道 – 好好食。可以叫多一大碟淨蘿蔔都無問題。因為係呢個咁清的味道底下﹐食蘿蔔就真係 fit 晒。

都算係「終於都食到」架。不過就唔係好大的 desire 咁囉﹐尤其係衣家試過之後。Anyway, 有機會的話我一定會再試的!

---===---

車品品
地:大角咀埃華街 92 號
(OK! 咁即係點去呢?拿!我就係MTR 奧運站 B 出口﹐行過對面 HSBC Building, 左轉落樓梯﹐直行過所有小巴總站﹐到公廁門前過馬路﹐直行過晒工廠車房(角祥街)﹐到第三個街口就係﹐車品品斜對面係好大間馬會)

電:2180-9655
價:$15-50@
格:超乾淨企理有心機打理的車仔麵小食檔
推介:蘿蔔﹐蝦子(超正)﹐魯肉餃
特色:看得出是很有心機的小店

No comments: