Tuesday, January 02, 2007

[新聞] 少女情困 跳樓掛屍屋外

少女情困 跳樓掛屍屋外 (2007-01-02 05:35:00)

新年倒數竟變生命倒數!屯門一名妙齡女子,除夕夜與初戀情人慶祝後,至元旦凌晨由男友送返家時,有人突提出分手,女事主不堪刺激,突危坐在19樓住所門外欄河

在半小時後、她當男友和家人面前一躍而下慘死,還掛屍大廈對開的有蓋行人路頂部,死狀異常恐怖。女事主的母親和男友目睹其慘死,情緒激動,同需送院檢查。

墮樓妙齡女黃詠儀(21歲),與父母和一妹居於屯門田景其中一幢大廈的19樓。她中學畢業後,即投身社會工作,且頗顧家,父母都視她為孝順女。 

黃在數年前已認識同齡的姓梁男友,梁更是其初戀情人,她頗投入這段戀情,視梁為終身伴侶。據悉,黃事前刻意準備了一份禮物,卻換來男友另一份「死亡」新年禮物。

男友斷言緣盡 晴天霹靂 

據悉,二人在除夕夜結伴出外慶祝,但在歡樂背後已暗藏危機。在凌晨約3時半,黃女帶甜蜜的心情,在男友陪伴下返回田景樓的19樓住所門外時,梁突提出分手,斷言雙方緣盡於此,態度且十分決絕。 

黃女突情緒失控跑向欄河,然後背向大廈危坐在欄河的鐵枝上,準備隨時一躍而下。男友見狀大驚,但又怕趨前會令黃立即做出傻事,只好站在遠處不斷好言相勸,又通知黃女的父母和胞妹協助。未幾,黃的母親和胞妹跑至加入游說,可惜還是無法將情困的女事主勸回安全地方。 

另一方面,附近居民發現有人危坐欄河,便通知大廈保安員,而54歲的鄧姓男保安員隨即報警。警員趕到續向女事主勸說,而消防員到場後亦在大廈對開打開救生氣墊,以防萬一。

未跌中救生墊 當場慘死 

未料,在半小時後,黃女似乎感到此情不再,終於選擇在元旦日走上絕路,突然縱身躍下,卻未跌中救生氣墊,而是直摔氣墊旁行人路的頂蓋,發出隆然巨響,最後上半身懸空倒掛在頂蓋的邊緣,當場肝腦塗地,而且鮮血不斷往下滴,場面異常恐怖。 

父母及男友目睹這突如其來的一幕,不禁失聲慘叫,可惜已無法改變事實。與此同時,救護員和消防員馬上衝前救援,惟證實黃已明顯死亡,再無送院必要。隨後消防員把女事主遺體搬到地面,交由仵工移送殮房。 

警方經過調查,證實事件並無可疑;而女死者的母親和男友,因為情緒太過激動,要由救護車送院檢查;痛失愛女的黃母被送抵醫院時,不斷叫喚:「點算呀?點會咁?女呀,你返啦!」令人聞之心酸。直到昨天下午4時,黃的胞妹等親友,到墮樓現場路祭,逗留十多分鐘後離去。
------------------------------------

第一個感覺:呢件事個女仔好無辜。

點解我會咁樣諗呢?原因係因為呢個男仔要負好多的責任。我唔係話佢同個女仔講分手所以攪到佢自尋短見﹐而係佢明知呢件事係咁大件事的時候﹐點可能選一個咁樣的 timing 來提出分手的呢?

除夕晚﹐普天同慶﹐呢個時候講已經係非常之不合適﹐此其一錯。

扮到若無事咁帶佢去同d friends 玩足一晚先至講﹐盡興一晚咁開心之後講分手﹐極之唔 make sense, 此其二錯。

送到番屋企呢個最二人世界又最 lum 的一刻﹐先來俾一個最殘酷的事實佢知﹐等於包起五星級餐廳加埋樂隊伴奏再加鮮花﹐先同佢講「我地玩完啦傻妹!」一樣咁玩火﹐此其三錯。

「態度決絕」毫無轉彎餘地﹐係咁唔適合的環境之下仲要係佢自己屋企面前先來講到咁絕﹐蠢到死﹐此其四錯。

若然佢地的戀情係之前從來都無危機出過﹐今次係男方係毫無預警之下突然爆出來的話﹐心理準備都唔俾d 女方的話﹐就更錯。

講到底﹐應該跳樓死的係個男仔﹐唔係個女仔。我真係好「登」個女仔唔抵。

-------------------------

令我諗起一隻陳奕迅的新歌 「富士山下」 的歌詞。 林夕今次係呢首歌的詞裡面﹐沒有開宗明義咁大談情愛﹐反而係用左好多好多「意境」的手法同間接手法去寫﹐於是呢﹐當然囉﹐大家都唔明佢想講乜野。 Search 一下 Internet 就唔難發現﹐好多人都想問到底呢首歌的詞係講乜野的呢?

網民意見眾說紛紜﹐我比較接受有一位叫做 Jesse Mok 的說法﹐大意就係講一個男仔同女仔講分手。成首歌就係講佢點樣同個女仔講分手。但係可以睇得出幾點﹐就係呢個男仔特登選擇情人節先來同個女仔講分手﹐而且成個過程都係自說自話﹐完全唔明白 / 理解個女仔的諗法﹐仲要講埋d 廢到無論的說話例如「其實你覺得的呢d 悲傷都係虛假的...過一排你就會無事」等等。

簡直同案中的男仔無分別一樣。

原來一個人戇居﹐真係可以累人累物到咁的地步。

附: Jesse Mok 對「富士山下」歌詞的解讀 http://jessemok.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=347659

No comments: