Friday, March 09, 2007

終於都食過晒之最後一站 MOS Burger @朗豪坊


己經被咬了一口的帶子天婦羅珍珠堡


終於都食到。傳說中的 MOS Burger。漢堡旅程的最後一站。

星期五晚九點幾﹐應該食飯的人都已經食左﹐其他人都要番屋企準備訓覺聽日番埋半日工的時候﹐我鬼鬼祟崇咁約埋d 豬朋出去旺角 hea 下。見到 MOS Burger 少人排隊﹐立即試試﹐even though 要坐係露天位置天寒地凍仲要落埋雨﹐但難得少人排隊唔試唔心死。

廿蚊(超碼)一個包﹐未計汽水傻條。加汽水傻條要另外再加 $15﹐加汽水沙律另外再加 $20。都唔平﹐但係比起 Triple O’s 同 Burger King, 無得比。

我叫的是乜乜鐵板燒牛肉 rice burger﹐情不自禁地跟老麥的「牛肉飯tastic」比較。的確是 MOS Burger 的比較好食。但一分錢一分貨。朋友叫左「帶子天婦羅 rice burger」(佢地的米堡叫做「珍珠堡」﹐為免混淆視聽﹐我叫番佢做 rice burger, 雖然聽起上來無咁浪漫)﹐係全店單賣價最貴的一個堡。的確係好好食﹐燒汁好味﹐天婦羅唔脆但都好香(不過有人會認為叫自己做「天婦羅」但竟然唔脆等於呃秤)。兩個包都收貨。雖然成個餐的份量都勁細﹐$20 一個包都好似幾唔抵咁。

個沙律﹐可以唔食都唔會再特登俾多 $20。個傻條﹐佢話係厚切傻條﹐都幾厚的﹐可惜係我食的時候已經淋 Q 晒﹐如果係新鮮熱辣脆的話﹐肯定好味好多。

我飲南瓜湯﹐難飲到飛起﹐但唔飲又好蝕底﹐唯有落晒包黑椒想像自己飲緊煲過龍的「胡椒豬肚湯」。朋友飲抹茶牛奶﹐過得去。

吃過 McDonald’s, MOS Burger, Triple O’s and Burger King, 四大大眾化漢堡包比拼至此結束。(Triple O’s 都算大眾化?)

就店內環境﹐分店數目﹐食物份量﹐價錢﹐味道﹐質素﹐食物款式等等各方面而言﹐得出一個總冠軍。

而呢個總冠軍…….

就係……..

即係……

無錯…..

拿…..

即係咁….

大家唔好打我…..

總冠軍…..

係麥當勞。(雞蛋蕃茄如雨下般空襲過來 「哎呀﹐唔好打我呀﹐我都唔想架﹐哎呀﹐唔好呀……」)

你再睇多一次我頭先講的七大 criteria, 就會明架喇 (哎呀﹐唔好再打﹐我求你地….)﹐我都唔想架……但香港地事實真係如此。出年呢個局面會唔會有所改變﹐就不得而知喇。

--==--==--==--====-----=====

MOS Burger 旺角朗豪坊店
地:MK 朗豪坊 4/F 大平台Starbucks 隔離
電:3514-4301
價:$20-50@
格:室外/ 內快餐店
推介:乜乜燒牛肉 rice burger
特色:有丁點兒日本風味 e.g. 勁細的份量

3 comments:

C.D said...

湯美:

我都覺麥當勞係實至名歸的 ^^

D.

Anonymous said...

Tommy兄,

咬老麥不如新釗記...

Tommy said...

AK:

喂喂...老麥 & 新釗記...兩碼子的事來啊!

唔講一個食乾炒牛河一個食炸傻條先啦

淨係價錢都差得遠