Tuesday, January 14, 2003

14 Jan 2003

點解會突然間禁錯掣...未打完就send 左出去...

馬屎洲一 trip......我的原意係想做一次 pre-trip 先....咁樣可以考起試上黎都唔會真係咁差。但係其實前一晚我諗我終於諗通, 所以我都係決定唔會做。但係都係照去, 當係考下自己識得幾多, 同埋當係帶下兩位未去過的兄弟姐妹見識見識一下馬屎洲係點樣。

個trip 的 feel 比起去 training 好得多。At the very least, 無咁緊張, 同埋無咁被逼。而且多兩個都係自己的熟人, 比起同一大咋自己唔識的人去好得多。所以我的心情都比較開朗, 除左驚自己搵唔到d 植物同埋講錯野之外。

之後我就好似真係去trip 咁樣一次俾佢地聽, Vincent 就自己聽自己的歌, Zia 就係度發夢同埋照相。根本完全無人係度理我.....唉.......心淡。

之後收到噩耗。阿媽竟然二話不說就炒左個工人, 完全係事先無同我講過, 仲要我番去立刻幫個細佬煮飯...嘩大佬呀, surprising D 添呀笨。突然間無左工人使, 即係我地又要番到去以前暑假的年代, 我要做勁多野, 細佬就因為唔識做 定係因為阿媽唔想佢做咁多野) 所以唔使做....天, 我諗起都驚。

總之...今日真係一獲泡, 好在我到最後都唔使煮, 但係已經夠晒煩。我怕左。

就係我臨入宿之際先整獲咁既野...都唔知好嬲定好笑

No comments: