Friday, January 31, 2003

31 Jan 2003

年廿九。做左成日野, 又係執野, 好累。
然後到紀律部隊俱樂部吃飯, 又貴又唔夠飽又唔係好好食。

之後又到吉之島買野
好野, 多左一件衫
全個新年唯一一件新衫。唉...無辦法, 屋企窮, 唔敢買得太多。食已經食左好多去, 仲買咁多其他無謂野, 咪喇。
夜晚拜神, 我第一次唔再求神d 乜野。從前, 我會不斷的求天上地下眾仙眾神很多的事。真心愛的人會愛我, 成績會進步, 能識到酒逢知己千杯少的人, 能少一些無聊人在我身邊周旋, 能多一點錢, 能給我新電腦, 能給我PS2...能給我............

今天呢, 我甚麼都不求了。一來求甚麼都求不到, 二來, 其實我得到的已經很多, 我只多謝神(邊個神都好, 是但喇)給我這麼多好東西。至少給了我一對父母, 給了我一個家庭, 給了我一些錢(although very 手緊), 給了我一些朋友 (although 有好多我唔想見到的)... 總之總之,都算係咁喇,算係唔錯架喇。Christian 裡面有一句咩咩懷住感恩的心呀嘛。我諗我都有喎。哈哈

新年喇,大家新年開心,萬事如意。

No comments: