Wednesday, January 01, 2003

往年, 都見過唔少人會寫日記. 好奇之下, 自己都有少少想寫. 但係以前已經試過寫日記, 仲要係手寫個隻, 好快就無晒心機同恆心去繼續寫下去...唔知點解做乜野都係三分鐘熱度,...算.

今次我想寫番, 其實一來係因為想上網個陣有多一樣野可以做, 二來係想發表下自己的睇法...好似好大件事咁. 其實都係想講下自己的事, 平時一大咋人, 都好少有機會會自己講番自己的事. 如果係同人d 唔熟的人一齊談天的話, 所談及到己身的事就會更少了(至少我唔係金牌口水佬, 就算算係佢自己都唔會咁touch on 自己的事)

或者你會說, 你想說話的話何不直接說出來, 要寫在日記上, 還要是網上的, 那麼"斯斯縮縮"幹什麼. 我不會爭辯, 因為我向來都是口齒不靈光那一類. 總的來說, 是因為我有太多事不想說出來...當面的說出來...而當然也有不少事是完全不想說出來的. 但若全部都不說出來, 又好像鬱在心裡似的...比較不開心. 所以都是會在這裡selectively 地 speak up.

希望...這一次寫日記不會又是三分鐘熱度

No comments: