Wednesday, January 01, 2003

好~正經的講完之後, 又到我Tommy 仔發癲的時間了~~
今年的一月一日除左係屋企一支公無野做訓到日上九竿之外, 仲有一個好有意義的活動~~!!!....唔係跑步游水...農曆年咩~
今日就係一年一度,全香港中文大學地理與資源管理系崇基學院王福元樓二樓一年級新生最重要的活動...之一!!!! 就係我地的Field Camp 喇,yeah!
其實之前上briefing 已經聽過呢個field camp 都唔會有得玩,所以大家都係打定輸數預左自己唔會有幾多時候可以好似以前O camp 咁盡情咁玩一鋪...尤其係睇埋個schedule 之後,有唔少人仲擔心直頭唔使訓添呀...勁多野要做,隨時要通頂finish all that!

之前一晚係除夕夜,我竟然病左! 但係我都係堅持要去一個小小的RED gathering. Sarah, 馬, Annie, 正楠, 我一共五個人去除肥馬屋企打邊爐...我最like 的gathering style~! 我終於第一次打過PS2 添呀! 真係好正呀! 開心到傻左呀! 我打個隻忍者game is called Shinobi!

番到屋企已經幾夜...所以諗住聽朝先執行李,點知...出事喇。

我以為自己會起得切身,係,無錯,我的確係起得切身,但係我估唔到我自己會係拍低左個鬧鐘之後又再倒頭大睡! 到我起身個陣已經只係剩番半個鐘都唔夠俾我去執行李,仲要係一執就半個鐘有多...終於又係趕到死狗咁,然後又遲到,唉。

搭車好悶,成程車我都係坐係Asa 隔離,大家唔熟,組妹們大家坐得咁前,我坐到車尾,完全傾唔到,被困!

我個組第一個站就係到大棠的荔枝出莊”睇水”。我地一路沿著荔枝山莊的路一路上去,然後上山路,又聽水哥係咁講,又睇呂生係咁”度水”,我又係咁抄係咁錄音,大家又係咁行,仲要係大家都係空著肚,勁辛苦,胃酸勁到爆,pH 度可能已經達0~ ......簡直係折磨......

雖然我超鐘意狗,但係 "愛心樂園" 都係令我面都青埋...佢的水尤其令我吃驚...學Travis 話齋 "臭到跌渣!"

之後終於番黎保良局大棠渡假村,開始我地的BBQ. D 野食勁少,唔知做乜野,雖然我地超級激肚餓,但係都無乜心機燒,反而係因為大家可以聚一聚再加多個Vincent 係度幾好笑,幾開心!!! 我仲做左阿四...加炭大使~

然後竟然俾我發現到有一個羽毛球場! 好野! 同Vincent 勁抽幾場,個人都開心左好多!病都好快左好多呀! 開心!

之後竟然係好多人一齊出左去食B 仔涼粉,超壯觀呀! 幾十人霸晒佢地成個閣仔,好勁呀!B 仔西米露又真係幾唔鐘,只係....只係得我同Vincent 兩個人分吃,又真係會食到我地兩個傻...食到癲,講Anna Choi 話齋~

之後食食下竟然發病...仲要黎得好快好勁.頭痛到痴線.即刻要番入營先掂.....

十幾個男仔等一個bathroom for bathing....some of them even wait since 11pm till 2 am! How ridiculous this campsite is....

就係咁, GRM 1121 Field Camp 的 Day 1 is over.

No comments: