Wednesday, January 22, 2003

22 Jan 2003

猴年第一日, 恭祝大家人又靚, 豬又肥, 樓又貴, 仔又型, 女又索, 錢又多, 氣又順, 眼又精, 耳又靈, 總之, 心想事成。大家咁話, 恭喜恭喜。

原來我今年犯太歲。咁會點架? 我懂事以來第一次關心自己犯太歲會有乜野後果, 以前我只會覺得係一種 ok 無聊的迷信。係尋晚, 我地去左上環的濟公廟拜神, 年年皆如此, 今年亦一樣。我就順便攝埋太歲, 一條龍服務自己。

尋晚打打下 ICQ 突然間走左去睇 Pearl 的 Practical Magic。悶場甚多, 但係又幾好睇 (矛盾), 於是一睇就睇到四點半。第二朝實大獲....點起身。

果然係。年初一就已經訓極都唔醒, 要阿爸叫左好多次先醒。「好的開始係成功的一半」, 莫非我今年全年都係....傻啦~我唔會既~~希望今個猴年我會醒訓d 啦。唔好 Fire Alarm 響左成十分鐘都未醒咁樣衰啦。

每一年的行程都係咁樣, 就係番阿麻屋企拜年。今年我真係無乜新衫著, 唯有最外面個一件 Kharki 色的裇衫係可以見得下人的。又係我最愛的 Sample 店之作, 又平又靚又大件, 開心.com~

祖母大人好明顯係幾開心, 話晒都係新年嘛, 大家一家人和和氣氣咁聚埋一齊, 幾好。後尾等左好耐, 以為有機會可以見到小肥豬, 點知都係等唔切, 我地就會飛車入梨木樹拜年。梨木樹一家, 老實講, 真係年年拜, 我就年年都唔知佢係乜水, 有乜野咁巴閉要成個關家都 bing bing bom bom 咁鏟上去拜年。斗室之間, 滿載一堂兒孫。情景甚浪漫, 現實甚囉膽。個個仔仔女女都大晒, 個個都大份, 仲要天氣冷人人著衫都著到叉燒包咁脹, 逼係一間「斗室」之間, 企又唔係坐又唔係...唉。以前佢未搬屋仲大獲, 逼到...千祈唔好郁, 一郁就總有意外發生。我個時同老豆一樣 - 寧願企出大門外等佢地吹完水就走。
總結 : 悶悶悶悶悶悶悶悶 / 10 x 悶

第二站錦田。
今年, 我去探肥媽的心意突然間大左。好想見到佢。可能因為人大左, 見得世面多左, 終於深深感受得到, 呢個世界上真係會付出真心去愛你的人實在係一隻手數得晒 (又因為可能我人緣差者...其他人可能多到寫滿一本黃頁....)尤其係當我見到佢地的時候, 我忽然間想起多年前我還在荃灣的日子。望著肥媽辛勤地為我地煎蘿蔔糕的樣子, 其實我有少少感動。但係呢個 sense of 感動係邊度黎, 就不得而知。功夫茶好飲, 蘿蔔糕好食, 一切都不錯, 就是要走了。趕時間。
總結 : 半個悶 / 10 x 悶

第三站沙田瀝源。
好耐未來過八舅公的屋企 lu 。嘩今日呢度真係好多人, 比起往年幾年黎多人好多。姓關的姓岑的都到齊晒, 想唔多人都幾難。
終於見到八舅公, 好耐無見過佢。我始終都係覺得, 佢地實在係好似樣...我指八舅公同佢家姐, 即係我已經過左身的婆婆。
好似樣。
神情都似, 動作都似, 語氣都似。

忽然間, 我好掛住婆婆。好掛住好掛住。我諗起婆婆以往係最錫我的, 樣樣野我想要佢都會買俾我, 買到阿爸阿媽都話寵壞晒我。佢以前又好鐘意同我傾計, 可能係因為仔大女大唔多聽佢講野的關係。以前佢係度的時候我真係唔識得珍惜, 衣家佢走左幾年, 我真係開始掛住佢。見到八舅公咁辛苦係度煎糕個樣, 我忽然間諗起以前阿婆幾辛苦都整野俾我食個一種感動。

她是我唯一的婆婆
也是已經離我們而去的婆婆

我明白, 人生總有走完的一天。但這一天太殘酷。

太殘酷。

太無情, 我接受不了。

算吧, 新年流流咪講呢d 野。



第三站沙田乙明村。
乘勝追擊, 一到沙田就去埋八姨婆間辦館度拜年。由於趕時間的關係, 所以根本唔留得耐, 無乜機會悶。以前細個會好期待呢一日, 但係今日唔同 lu , 人又大左, 零用比以前多左, 想食乜野零食都可以自己買, 唔使係佢間辦館度搶。更何況, 熱氣呀。
總結 : 悶悶 / 10 x 悶

第四站合和怡苑。
Dinner Time~! 一見合和就知係陳家喇。不過今晚真係....
總結 : 9 x 悶 / 10 x 悶~~!!!!!!

No comments: