Tuesday, January 07, 2003

又係 7 Jan 2003 ?

今日竟然起到身上早堂的Handball...雖然遲左到, 唉。盧sir 已經想殺左我...上下學期都係咁樣怒遲...
九點就上完, 都唔知做乜好。Hea 左一陣, 竟然走左去sit 一堂 Chemistry in the Kitchen. 估唔到又幾得意喎, 比我想像中的好得多了。睇黎下次都係再sit 好d....呀, 定係, sit 下水哥的水文學個兩堂好呢? 連sit 堂都會撞時間, 你話我係咪好勁呢?

之後的一大截, 不說了, 盡飛, 我現在很睏了。

夜晚好不容易才等到自然足印的interview。盡炒。問題超難答, 我仲要上次無去到馬屎洲的training 跟住又無解釋到, 我諗唔使問阿貴都知道我今次係無乜機架喇。算喇, 好在我都唔係勁恨做個種人, 我都係係度諗緊自己想唔想做好。好似以前的女仔咁樣係度" mit" 花....做...唔做...做...唔做....做..........總之自己都唔知自己想點。

然後跟Candy 和 Gladys 一起離開CU。一路上有講有笑, 開心得很, 大家也談得頗投契。原來他們有很多有關外星獸的事她們都不知道, 無怪乎我跟她們說的時候她們竟可以這樣大的反應。真惹笑。縱使短短的一段路 (其實也不短的了, 從Fulton 走到火車站) , 但短短的一次談話已經令我開心不少。之前忘記的不開心都一掃而空, 好讓我有一個開心的心情去跟503 的朋友聚一聚, 吃我最愛吃的火鍋。

火鍋....真的太好吃了, 縱使我已經在這個冬天有點兒吃得太多次了, 我還是想吃。總有點兒懷疑自己是不是想逼自己逼到總有一天不想再吃任何的火鍋。食物真的很多, 多得怎吃也吃不完, 多得離譜。不單我最愛的肥牛, 還有魚皮餃, 墨魚丸, 牛丸, 芝士腸....所有我最愛的食物基本上都是多到可以無限量供應。但我真不明白, 其實我們今次的聚並不算是多人, 為何食物之多會是如此的"壯觀" 呢? 管他的, 填飽肚子才算。等到九點還沒有飯吃, 我快死了。

最開心的其實不算是火鍋, 是玩貓。Jenny Wong 家中養了兩隻頗大的貓, 一隻黑色的很不喜歡外人, 要不就是害羞的躲在被窩中, 要不就是很兇的仇視任何一個抱它的人, 還張牙舞爪, 除了對Jenny 的家人之外。貓, 狗, 我都超級非常喜歡。見到Wilson 抱著那麼大的一隻貓出來的時候, 我真的忘了肚餓, 只懂得搶著擠上前去摸摸, 去抱抱那一隻任人摸的肥貓。抱到了, 它乖乖的躺在我的腿上, 一動也不動。我卻感愛到它微微卻充滿著生命力的體溫。我只能在這一刻感愛到它的可愛。這一刻, 我不想動, 我只想時間停留在我會貓玩得最互相信任互相了解對方脾性的時候。就是如此。

夜已*非常*深。現在已經是三時許了, 我實在係眼訓到癲。各位晚安了。



另註: 多謝 Wilson 留言中的好意, 我明白了。但我也很多謝你。

No comments: