Sunday, January 05, 2003

環球嘉年華

睡到十一二時才起來。一起來就第一時間打電話問清楚我有沒有認承了別人去補習, 免得明明認承了別人也忘了。放別人飛機不是好事, 尤其在於補習。問了沒有之後, 也就推卻了她的反邀請。薪金太低了, 我今天又不是真的很有精神和心機。始終都想給自己一些時間去休息一下field camp 所花費的力量和精神嘛。

所以飲茶之後, 就只做一單太古城。教教下英文竟然變了地理補習班。而且他還說要在考地理之前再補一次, 嘩哈哈, 開心。

之後又回來補番呢幾份日記。然後往好好未的千登世吃飯, 再前往啟德機場的環球嘉年華。

World Carnival, 正呀!!!! 我一定要同組妹成組一齊去多一次呀!! 最開心係我竟然飛圈圈, 竟然第二個就飛到個我最最最喜愛的加菲貓呀!!!!

Garfield 呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我開心到狂跳狂叫呀, 已經顧不得四周都是人望著, 尤其是那些完全那不到甚麼的其他人。Wilson and Eric said, "無可能我釣唔到架, 一個低能仔都釣到, 我都釣唔到? 點可能連個低能仔都做到我做唔到..."

咁即係你連低能仔都不如囉, 咁簡單~~YEAH~~

我同Wilson 仲玩左Batman。佢玩個時(佢話)佢自己好驚。我就見唔到佢個樣, 但係我就無乜驚過, 淨係覺得好好玩, 好想玩耐d, 個feel 好正, 好難得, 好舒服...

之後Wilson 話, 無玩到G-Force 係一個好明智的決定。

係咩? 我反而仲係好想玩。Evolution, Revolution, Top Buzz, G-Force, Musik Express, King's Loop, Merry-Go-Round, Ferris Wheel.....all that I wanted!!!

加菲貓~!

No comments: