Thursday, January 02, 2003

大棠 Field Camp 第二日

昨晚一次過啪左兩粒Panadol 之後, 再大覺訓, 好多了。但係, 其實個張bunk bed 都幾唔好訓, 因為頂頭頂腳。
起身之後就食早餐, 唔記得左係乜野, 好似係有燒賣有炒麵咁樣, 是但喇, 都係難食架喇...連我都唔係咁鐘意食的野, 我諗好極都有個譜。
之後就坐車出去元朗市中心, 又係行行行然後都係行。我最記得我地一齊拿住一張aerial photograph 係度搵我地係邊度, 然後我就做左我個組人的人肉GPS。
去到元朗公園之後, 就上左一個塔上面。風景好靚, 風亦都好勁, 吹得好涼, 但係周圍都係俾人寫晒d 野係度, 好核突...如果此刻並不是有那麼多的人在塔頂就好了...那一種感覺會是多麼的好...和風日麗和清風送爽...一切都是放下自己所有身份, 名字, 錢財, 工作, 憂慮的好時光....

發完夢, 就要等飯盒...等到人都懵。之後個飯盒仲要幾難食下。唉。

之後就係成個field camp 我最唔鐘意的地方...之一, 就係做問 "轉" 調查!!!!!! 我最憎就係企街, 仲要咁樣卑躬屈膝咁問人野, 仲要係咁食Lemon, 我真係唔係好頂得順。仲要咁埋Claudia 都係一個好shy 的女仔, 於是兩個都好shy 的人就一齊係度做問轉調查....唉, 唔死都有假喇係嘛?! 我又咁埋係一個好怕事的男仔...真係無鬼用, 我都唔想, 於是就揀人揀得好犀利. 手抱BB 的唔要, 多野拿住的人唔要, 老到喊的阿伯唔要, 金毛飛唔要, 豬扒唔要 (點知最多就係扒到可比如花的豬扒...仲要係度扮晒靚咁....真係如花到喊) , 趕時間的唔要, 講緊電話的唔要, 冬天都見到有紋身的唔要....咁一個元朗區可以有幾多個呢一類 - 以外 - 的人呢??? 答案就係所剩無幾了。
Claudia 都笑我怕羞...我都無野好講。無辦法, 我吸引唔到d 阿婆, even 我已經叫晒佢地做 "小姐" 咁離譜。反觀Claudia, 阿豬阿狗都肯應佢, 睇黎我都係唔係咁適合做呢種野......唯有可以咁講, 呢個field camp 令到我真係更加認識得自己更多了。

之後就終於回到campsite 了。我問詩雅 " 愛心樂園正嘛?"
詩雅先面青一青, 再用一個恐怖片的口吻說: " 正到爆喇......"

好!! 緊張刺激的抽籤時問終於都到了....我之前回campsite 的一程車裡面已經默念了十萬次 "千祈唔好抽到做問轉....千祈唔好做問轉....千祈唔可以抽到....一定唔好....死都唔好....放我入愛心樂園都唔好呀上帝...."

天有眼, 我地個組真係抽唔中, 唔使做問轉。我地做Aerial Photograph and Land use in Yuen Long 乜乜....總之個一下我都未黎得切反應, 全組十九人已經振臂歡呼.....男的感動得互擁, 女的感動到流涕 (鼻涕)。但我唔明佢地咁開心做乜, 佢地又唔係個個都好似我咁唔想做問轉。

之後晚飯, 不必提了, 一樣難食。

之後就係好玩的戲玉了! 就係大家一齊開會做野, 分工合作。我最記得係我睇aerial photo...真係睇到我死, 又睇到我鬥雞眼, 用埋stereoscope 睇埋, 都係睇唔掂, 反而仲被佢個d 咁 3D 的效果攪到我唔知點咁...我同阿 Ming 都認為, 其實就咁用肉眼睇, 會仲快仲靈

仲有Rose....嘩呢個人真係....五星級攪笑。我只係話Gordon 係度溝緊女, 而且我地要問佢少少野。我問阿Rose 不如你問一問佢呢個到底係停車場定係廢車場定係廢置空地, 佢第一句就話

"唔要!"

"唔要俾Gordon 溝?! 我叫你去問少少野咋喎~~"

之後笑爆全場...總之好笑, 呢度講大家睇完一定唔識笑, 因為根本唔好笑, 但係係要係當時先至會覺得好好笑架。

之後仲有我用Stereoscope 黎變身做ET, 又有Gary Potter 毫無防範地中了招變了ET~

總之成晚開會都超開心, 但係我地做野又勁efficient 喎, 吹咩, 我地係好勁的粗口堂, 有七個好勁的組妹仲有一個仲勁的組哥 (<--實俾人鬧死...)

又係等沖涼, 又係等頭乾先訓得, 仲試過自己試下人肉接收電視電波...就係咁樣fix 住左自己個posture 先可以睇完成個跳躍大搜查線

又一日, Field Camp 第二日完, 聽日就係要一擊即中的, 唯一一日的工作日 for the Final Presentation on the Project B.

No comments: