Monday, January 20, 2003

20 Jan 2003

今日Shaw GRM 咨詢。好得人驚, 估唔到會係咁樣。一早都聽過係咨詢裡面係會好多人係度插, 又問好多好多留難的問題俾大家, 但係點都估唔到會攪咁耐。阿培....實在係有點兒過份, 問的事真係有時太不切實際。

殺 Soc...其實我唔多支持。學詩雅話齋, 好似係度用盡方法去殺一條生命咁, 可必呢? 平心而論, 有咁多個soc 的確係有資源分配不妥的情況出現。但係實際情況係點呢?
到底大家講的資源分配不均係乜野資源, 係點樣不均, 定係點樣地重疊。
太多人上莊, 咁咪修cons 囉。
一定要十幾廿個人先成莊的話, 咪修到佢要五六個人就得囉, 實有情講架喎, 我地根本就唔係人多, 咁係一個細 soc 裡面仲強逼我地好似其他大 soc 如 Econ, BBA 等等咁樣咁多人做乜野? 無意思架喎。
太多人想呃宿分黎上莊...你點知佢上大地都係為左呃宿分? 我覺得容家豪佢當初會做聯合個 P 都有成係為左有宿分者。諗住上到大地會做野, 上細 soc 就唔係咁使做野添。咁樣的人大有人在架喎。上到大地先黎唔做野仲死喇, 係咪?
無左三個soc, 真係有心想做野的人做唔到, 想呃宿分的人係度頹做, 你有幾多或幾少個soc 都係一模一樣。
活動太多重疊...睇你點攪架者。就睇今年, 最重疊不過的都係逸之盃同地資盃。不過原來逸之盃都係想鋤下D , 食下野咁樣。同地資盃好唔同喎。如果大家係開會得多既, 有心傾好佢既, 點會有咁多野重疊? 有重疊, 咁係咪即係其實可以係聯 soc?
我地其實一早就已經係唔同書院。我地係會under 唔同的書院一齊架喇, 咁樣我地只係攪番一個under 我地書院的系會者。你話唔得, 就好似以前中學咁, 既然有咁多個社, 咁煩, 不如全部都取消晒佢, 大家都唔係屬於邊一個社, 只係屬於呢一間中學。咪幾好~~無晒競爭係度喇, 大家都係under 同一間中學之嘛

你話得唔得? 你話make 唔 make sense?

打完晒上面咁多野, 我就更得唔 make sense.

No comments: