Thursday, January 23, 2003

23 Jan 2003

今日輪到大地咨詢。

估唔到要formal 咁多。最大問題係太多時間都係放左係無謂野,我覺得。

Jerry 問我個度...我真係唔知點解佢會樣問,可能佢真係會出於好心,都係怕我會攪唔好個地資盃,所以先會咁樣問我架者。但我個一下就呆左囉,佢咁問,我答乜野好?我都唔知點解佢會咁樣問我,一早聽聞過咨政會有好多人問好多無謂或者好攻擊性的野。但係都估唔到個個都唔問就係問我一個先係問d咁的野。我都來不及反應,就答左我都認為好無謂的說話。但係可以點樣...佢地底想係我口中得到d咩資料,我唔知。我只係將實情一五一十咁講佢知,i hope he understands.
唉...好灰,估唔到我講完會俾到大家咁多麻煩,嚇到佢地唔知點算好。真係好對唔住,但係真係唔知乜野事。

唉。之後個tour guide 我都無乜心機lu。番到宿,我仲索性話俾排長聽我唔會做架喇,叫佢銷毀左我的個人資料就可以架喇。唉,趁自己仲後生,何必逼自己做自己唔想做的事呢?算喇都係,我都係鐘意做聽個個,唔係講個個。

好灰。

No comments: