Thursday, January 18, 2007

Bad Mood Day

今日心情超級的差。

唔知做乜野﹐又唔係話有乜野事發生左﹐公司裡面又無收到其他人的「說話」﹐屋企人都無﹐全日都過得好太平﹐但係就係非常之「I am nothing, nothing to me」。

唔知係咪呢排熱氣得滯﹐有朋友話佢熱氣得滯的話夜晚好難先訓得著。起初我笑佢作大﹐呢幾日就報應係自己的身上﹐晚晚明明累到 PK﹐但都訓係張床度眼光光成粒鐘。點幾兩點上床﹐三點都仲望住個鐘係度發呆。越不滿意﹐越多念頭。念頭越多﹐越難入睡。越係望住個鐘就越訓唔著。失眠第一大忌就係望住個鐘計下自己仲可以有幾多個鐘頭訓。

一星期五晚都係咁喎!好辛苦呀大佬。

累積到尋日﹐再加埋公司無野做…其實有野做架﹐但係因為個 database 淨番的 CONT 我唔想理…太煩啦﹐我做左一年﹐乜野煩野未見過? (迷之聲:見得咁少都仲係度懶勁) 但係今次呢個 CONT 真係超勁激喪煩。我相信如果係我公司裡面個班身嬌肉貴的經紀大帝們去做的話﹐一定跳晒樓都未天光。

其他的事都因為太多人係附近乜野都做唔到。好灰。

好多個 moment 我都好想打人﹐又好想大叫。但係礙於環境所限﹐我去到廁所逃避﹐都唔覺得心境有所開朗﹐我想做個 slide 來「豪放」一下 - 都幾乎扭親腳。頂。

好累﹐好肚餓﹐好眼訓﹐好悶﹐好厭﹐好想走﹐成個 mood 都奇差無比。我會形容為一個「要跳幾十次 bungee jump 先能平服」的心情。

好辛苦先等到放工﹐乜都唔理﹐為求「解脫」﹐我第一時間諗到最能夠「解脫」我的方法﹐就係食!

食食食!

即刻過去 Queen’s 買個「薄餅」食下﹐足足 $7 ﹐你都估到有幾大個。食完之後行到寵物街﹐再食香港仔綠 van 站前面的燒賣。企多一陣又見到佢炸起一大堆桌球咁大粒的野﹐問佢咩來的﹐佢話係炸魚蛋。嘩﹐少理那星﹐係咪咁 L 大粒呀?整串來試下有乜 G 咁巴閉?! (是日心情奇差粗口滿天飛好唔要得)。

基本上除左一口氣勁食完開心番﹐同埋飽番之外﹐就係因為最後一口氣食晒四粒剛炸起的魚蛋﹐滯到飛起。

再去世貿打機燒銀紙﹐終於都開心番d。

No comments: