Friday, January 19, 2007

HOCC Live in Unity 2007!

無錯!就係何韻詩演唱會 Vol. 2!

上次佢 Vol. 1 的時候錯過左﹐唔識得可惜住。今次有朋友班到飛番來﹐當然係要去睇啦。

Ivan 笑我買 $200 喎。攪錯呀﹐大佬﹐我呢d 窮下鄉農﹐買 $200 差唔多喇﹐無錢呀。

點知睇完之後先後悔無買 $400 。真係好好睇呀﹐成個演唱會基本上係一個 show﹐好多野睇。整下睇下個咁有 designer's feel 的舞台已經係值回票價﹐成個 stage set 都好有睇頭﹐而且睇得出好用心機去 design ﹐不甘於一般普普通通又係彈出來的舞台。

貫徹何韻詩性格 - 內有乾坤大不同。

老實講﹐歌我就唔識得晒。好多都係聽過下﹐識哼幾句﹐或者識個 melody ﹐就係咁。

全場至愛係懷舊 80's 金光燦爛的一段。全場都 high 晒﹐非常好睇﹐跳舞好睇﹐唱歌好聽﹐選曲好岩 feel ﹐真係無得頂﹐睇得好開心。早之買 $400 企埋起身。

不過係 d dancers 唔知係咪綵排時間短﹐好似無乜 mark 過﹐十幾個人都跳到鬆鬆散散﹐各自各的。

如果佢開 Vol. 3 的話﹐記得單聲我話我知﹐我實追!

No comments: