Monday, January 15, 2007

因陀羅

Copied from Wikipedia:

因陀羅(梵語:इन्द्र,Indra),佛教古籍翻譯為「帝釋天」,別名是zakra,意思為「最勝、最優秀、最優越、征服」,本是雅利安人共同尊奉的神明,對它的信仰隨雅麗安人進入印度,曾一度是諸神的領袖、雷電神和戰神,空界的主宰。

依家玩緊 Monster Hunter Portable, 手上拿住的片手劍係「電光」﹐下一個升級的目標就係呢把勁野 – 因陀羅。劍如其名﹐因陀羅係一把有雷屬性的劍﹐而且防禦 + 2, 不過就要 10 個電氣袋 & 橡膠質的皮。係我打左 N 咁多隻電龍和毒怪鳥之後﹐又要去 N 咁多次沼地採集 20 個雷光蟲。今個 lunch time 終於儲夠的時候﹐先發現我材料足﹐但銀兩不足 - 大拿拿成六萬銀。

又要不停咁搬火藥岩來搵錢。

陰公﹐原來打機同做人都一樣﹐想搵錢都係要去做「孤哩」(苦力)﹐係危險的火山搬石頭來搵錢。陰公﹐打機的情節攪到都好似宣明會的故事咁。

「Hunter Uranus, 23 歲, 雙手因搬火藥岩過度勞損導致手骨變型﹐雙腿因多次被大野豬撞至PK而發軟」

No comments: