Sunday, January 14, 2007

第二屆香港寵物節暨國際寵物用品博覽

個名好長。我都淨係叫佢「九展個 show」﹐但其實人地都唔係 show...老屈

案發地點係九龍灣展貿中心﹐去之前驚唔識去於是上 Centamap 查下﹐發現原來呢個都未係佢最長的全名…要咁長的名來做乜呢?

原來係九龍灣地鐵站上面行十分鐘就已經有 Shuttle Bus 一車車豬仔咁運我地過去﹐咁我上網查咁耐為乜?唉﹐有時蠢呢家野真係無得醫。

好開心咁帶埋我心愛的 Mark Mark 去﹐發現原來會場根本就唔 check 晶片﹐唔睇針咭﹐咁我千里迢迢帶晒來做乜野?又係佢地係 poster 度講明要呢樣要個樣的?我記得幾年前我去一次係九展攪的狗展的時候﹐都係要晶片架喎!攪錯...我想叫佢「唔該你 check 啦我特登帶出來架你做下好心check 下啦」....

$25 一個人的入場費﹐其實都唔算平。

好有 expectation 咁入到去﹐發現真係好似書展咁多人﹐好逼﹐而通常每 2 – 3 個人就會帶一隻狗﹐好多人仲係「一拖三」咁去添。我好少去呢d event, 於是突然間見到咁多人養狗﹐好似好新奇咁。真係乜野狗都有﹐細到好似芝娃娃﹐大到聖班納都有好幾隻。

入到去﹐發覺除左人多狗多外﹐就係狗的「印記」都好多。因為狗唔似人咁樣會有文化﹐知道邊度可以去大小二便邊度唔可以﹐出到街﹐邊度都係佢的遊樂場﹐又邊度都係佢的廁所。尤其對於狗來講﹐小便係宣示地盤的主要途徑﹐咁多其他 “competitors” 係同一個場內﹐當然就要更加「努力霸地盤」啦。淨係阿 Mark 一入到場就已經痾左幾篤。我第一次去﹐乜都唔識﹐都唔知抹唔抹好﹐好在同親佢出街都帶一大卷廚房用抹手紙……雖然係好唔環保﹐但係無辦法 – 難道要用地布去吸?

基於阿 Mark 好多時都會以為其他狗係佢的敵人﹐加上佢細個的時候俾主人打得多﹐本來已經好勝的性格﹐再加上被打後的不知所指﹐所以佢特別容易神經緊張﹐經常會以為其他人係佢的敵人。其他出得街少﹐係 Socialization Period 見得世面少的狗都有咁的問題﹐其他的狗會 either 出於害怕或基於自衛而吠﹐勁吠。通常咁樣好多人都會話「隻狗好惡係咁吠」﹐但實情係佢驚到痺。但阿 mark 的問題係佢唔會吠﹐佢主人就係因為唔俾佢吠而打佢﹐於是佢就將個 fear internalize﹐變成更深沉。 但唔係咬人果種﹐係做大佬果種。咁阿 Mark 又唔會咬人﹐亦唔會咬狗﹐因為佢自少就淨係同人相處多﹐同狗相處少﹐可能佢會以為自己係人仔來架添。

咦?講到咁遠的﹐我頭先講緊咩架?…呀係!佢想「擒」其他狗呀。好多人以為呢個擒的表現就係代表想性交的表現﹐well, 人就係的﹐狗就未必。因為呢種係表現出自己有幾大隻﹐有幾勁的方法﹐目的其實係要「侮辱」對手﹐來話俾對手聽「你唔掂呀你﹐做一隻比我低級的狗啦﹐我先係大佬」。人都有呢樣野﹐就係小便落對方身上 / 對方用品上作為侮辱。這一種宣示 dominance的方法似乎係動物間一種好深層的意識型態﹐而且頗有共通之處。

但好多狗主都唔識呢樣野架嘛。

於是﹐係一個咁多「對手」的場館入面﹐佢就「好忙」咁要周圍話俾人聽佢先係大佬。哎吔﹐Mark 哥﹐我就真係叫你一聲「大佬」喇。你咁攪法點得掂呀。

雖然大家都明白現場好多狗﹐在場人士大部份都有「小心腳步」﹐但多人成咁﹐佢又矮又黑﹐踩到佢變「史餅」都未行完。然後佢又要周圍「宣示主權」﹐因為九展個場「係我的」。然後仲有好多唔願意做佢「手下」的「刁民」﹐佢要逐一「挑戰」﹐然後逼到佢「認輸」。

天呀。我先無你咁好氣。一手抱起佢﹐打橫「擔」係肩膀上﹐抬豬仔咁抬。

一了百了。

行左一陣﹐無乜野睇﹐發現唔記得買水蓋俾佢飲水﹐拿拿聲出去油站買支細屈臣氏水﹐再番入場﹐不另收費。原來仲有 Hall B, 過左去﹐嘩﹐大好多﹐咁先似樣架嘛。

跟住見到有個 area 係好似迷宮咁的﹐見到有個肥佬係度搏命叫﹐但係迷宮門口的哥基就總係唔肯 (其實係唔敢) 行入去迷宮盡頭搵佢的主人。場面都幾攪笑。睇來呢度係一個玩遊戲的地方﹐主人企到入去迷宮的盡頭就叫狗狗入來搵去。迷宮的圍版差唔多去到人的腰咁高﹐所以狗狗都睇你唔到﹐unless 跳起。咁狗狗就要聽你的叫聲來搵你。

睇睇水牌﹐原來呢個係有獎遊戲﹐最快的「參賽者」可以得到狗糧一包。我地睇睇個牌﹐最快紀綠係十秒。十秒就行晒個迷宮﹐雖然唔係好大﹐但係都算係好快喎。對於阿 Mark 哥﹐我地都係半信半疑。

好似幾好玩咁喎。左右無事﹐條隊又唔多人﹐就排下隊玩下囉。

排緊隊的時候睇見前面有好多「參賽者」﹐唔係跑到不知方向﹐就係一落地就太驚企定定唔識郁﹐或者係跑出一陣見唔對路「肴底」跑出迷宮唔知去左邊﹐或者係唔願走回頭望望主人二號雙眼水汪汪的可憐到不得了﹐或者係行到半路見到「咦!有波玩喎!」跟住就連主人都拋諸腦後係迷宮中間掛住玩波叫極都唔應 (迷宮中有幾個波分散狗狗注意力)﹐或者係好興奮咁又跳又叫 – 就係唔去搵個主人係邊﹐或者係太驚但係唔搵主人唔得於是慢~慢~行~﹐或者係太驚行到一半坐係度話「我都係唔玩喇」……..總之就笑到你死。

排左一陣﹐就到阿 Mark。我地商量好之後﹐Kev 就拿腸仔引佢﹐引到佢不知幾興奮。我就係起點 hold 住佢﹐唔好俾佢出去住。等到阿 Kev 縮低左個人﹐工作人員話「開始!」﹐我就俾手勢﹐勁叫阿 Mark GO!GO!GO!...

好彩平時的訓練裡面﹐Kev & Mark 已經好熟﹐佢地的默契真係無懈可擊。Mark 等咁耐就係為左等我呢句 GO!~ ﹐所以一開跑就立即四足飛踏﹐恍如離地﹐頭向前﹐耳向後﹐背脊拉直﹐身體流線﹐如拉滿了的弓射出的飛箭!呢部「黑色法拉利」起步好快﹐發動二千匹「狗力」﹐由 0 至 100 只係須要兩秒﹐世上難尋第二部呀。我企係後面係感受到一道夾雜著灰塵的風撲面而來﹐好似同我講「食我塵啦你」!

Mark 一跑出﹐笑左咁耐的圍觀眾終於到意識到今次會有野睇﹐正當大家都開口大叫「嘩….」「好快呀跑得」「你睇下你睇下佢」「好勁呀」的時候﹐其實佢已經跑過左頭兩截的大直路﹐開始轉最後三個彎。

Kev 開始意會到 Mark 比預期中快到大彎位﹐於是加劇他那趕羊式的喪叫 「Mark! Come! Mark! Come!...」 場外圍觀者越趨嘩然﹐我越想佢更快﹐Kev 亦叫得佢越急﹐佢亦衝得越快。轉多一個 L 字彎﹐再加最後一個 S 字彎﹐我已經見不到他的身影。

最後﹐係一片讚嘆聲﹐歡呼聲﹐Mark 的勝利狗吠聲中﹐找到了他﹐吃到了腸仔。「七秒!」工作人員說。

YEAH~~~~~! 破紀錄!

最威都係今次啦你﹐衰仔!

為左獎勵佢﹐唔單止有野俾佢食﹐仲買左三件新衫俾佢著添。好型架。一件金龍褸﹐一件毛毛褸﹐一件線衫。型爆。

之後休息的時候見到隻狗好眼熟﹐問佢叫咩名﹐佢叫拖肥。咦?九成九係佢喎。再問「拖肥係唔係係渣甸坊開舖頭架?」「係呀。」唔怪之得啦﹐就係佢。憂鬱的眼神﹐拖肥的 patent。一認就認得出。

好累﹐行左半日 (其實係逼左半日) 已經好很累。下次要重新考慮帶埋隻狗去的「必要性」….真係太逼

No comments: