Sunday, January 28, 2007

Charlie Brown Cafe (Tsuen Wan Shop)


眼見 Charlie Brown 係香港開的分店越來越多﹐而且見到 openrice 上面對旺角店的評價似乎亦都唔差﹐於是就心郁郁想去試一下。

晚飯後的 Charlie Brown 唔多人﹐叫左一個有 Charlie Brown 的樣子的 Cheese Cake 試下。上面係結實的朱古力...近乎 brownies 咁硬。下面係 cheese cake 加梅子 / raspberry jam﹐最底係類似麥維他的餅底。

老實講﹐唔係非常之特別﹐但係因為新開的關係無乜人﹐所以環境都算 ok. 我諗呢個 quality 如果放係旺角的話都唔錯的...始終...係旺角的上樓 cafe﹐因為開得太多的關係﹐粗製濫造之流實在太多。

當你去過一間同你屋企一樣咁殘的地方﹐飲一杯無論顏色同味道﹐都難飲過李斯德林開水的所謂 "drinks"﹐玩一副得四十幾張咭的 playing cards, 得九十幾張的 UNO, 玩無波子的波子棋盒(only 個盒), 仲要以此為賣點標榜自己係 "在旺角找到home feel" 的時候.....

....你就會明白點解我寧願幫襯大財團 Starfucks, Specific Coffee 等等....
地:荃灣廣場 3/F
電: 2783-9991

No comments: