Friday, January 26, 2007

環球嘉年華


由於預計自己都唔會做得長﹐而且開始左 2007 年之後都未請過假(車!開始左幾耐姐?一個月都未夠!)﹐所以想搵個機會 spend 咁d AL。

於是「本日休業」。

本來諗住可以下午的時候就去到嘉年華﹐但係因為阿媽條腰有問題 + 大少奶發脾氣所以 delay 左好耐﹐再加上要趕住買過對新鞋﹐Happy shopping 完一輪之後﹐去到金鐘的時候太陽伯伯都放左工。

基本上今次因為變左一次過入場收費﹐入到去之後玩機動遊戲就唔使錢(tokens)﹐所以變相地比以前的逐樣計錢吸收好多。而且唔知係唔係今次生意無想像中咁好﹐定係一開始定價太高﹐佢地推出左一個 weekday special package. 無分日夜場全日都係 $120 送唔知 25 定 30 個 tokens.

其實感覺上就好似係抵左咁的﹐因為話晒以前係玩每一樣野都要計錢架嘛。又每一個 item 都係四五十蚊咁呢﹐好似好貴咁。於是其實都係去的人多玩的人少。大家都係睇下玩下就算數。我諗佢地都 realize 到呢個營運方式﹐似乎唔係好適合香港地呢個咁多咁「小家」的人的地方。於是佢地都轉左做一次性入場收費。

咁好明顯各位「小家的人」就覺得俾一舊錢有得入去玩到盡﹐好似抵好多。而且玩起上來的感覺又會好似放好多﹐因為反正都俾左錢﹐唔玩盡佢就 wasted. 於是就會玩得開心左。另一方面﹐其實好多人都唔會玩咁多機動遊戲。咁其實個嘉年華仲賺左添因為你唔係「玩番夠本」呀嘛。

另一方面其實機動遊戲唔來都來左﹐而且又開著晒 up and running, d crew 唔請都請左。擺左係度﹐無理由咁浪費架?又無理由得小貓三數隻俾左錢就特登開成部 Top Buzz 俾佢架嘛。所以一次性入場收費套用係香港﹐其實搵得錢仲多。醒目。

詳情可以查詢你的經濟師, haha.

至於機動遊戲...都差唔多係果d 野。G-force, 跳樓機﹐Top Buzz, 踫踫車﹐兩種過山車﹐鬼屋﹐兩種會濕身的激流旅程﹐唔幸福的摩天輪 (因為六七個人一 car)。比較特別的係 (我覺得) 大滑梯。行幾層樓上到去﹐坐住個麻包袋 "sir" 番落來﹐成條滑梯起起伏伏似以前水上樂園的名作「五彩天梯」咁﹐都幾好玩架。

我諗「五彩天梯」應該仲好玩呀﹐可惜係我從來都未去過水上樂園。依家都似係無希望...

你話如果水上樂園重開的話﹐將會係幾咁盛大的一件事呢...

你見每個夏天都有咁多人逼係各大沙灘同泳池﹐就知有得做啦!....但係冬天又點好呢?成個樂園都食穀種乎?

諗得掂冬天可以點﹐我諗呢盤生意都算得過....

No comments: