Saturday, January 27, 2007

Candi & Kenny's Wedding

我表姐佢結婚lu。

一朝早起身﹐起唔切啦當然。於是就要三扒兩撥咁著好一套所謂的西裝﹐但係因為人窮志短 (只係志短﹐其他的都很長*_^) ﹐所以得一套夏天西裝﹐都要頂硬上….雖然今日只係得十四定十三度。

唯一可以做的事﹐就係加強「餡料」﹐係薄薄的裇衫底下﹐係兩件厚內衣﹐一件厚棉﹐一條條厚厚的縫線﹐睇得出呢件都幾勁﹐再加一件菊花牌長袖﹐將保暖力 extend 到兩袖。就係咁多。再加兩件毫無保暖作用的 Shirt & Jacket.

對腳都係靠佢…因為我無厚褲亦無保暖用的打底褲。都係著for 夏天的薄褲﹐冬季季候風一走過來同我 say hi 就凍到縮晒。

剛剛起身無耐﹐其實都好凍下。但係因為阿爸話係十一點鐘﹐所以都唔理得咁多﹐求其叮杯暖水飲兩啖當自己個身好暖﹐就立即飛的出門。如果我再早d 出問口的話﹐就唔使自己一個挨貴的啦。

點知去到﹐原來十一點只係準備影相的時間﹐十一點九先係註冊﹐妖…早之係咁我梳靚個頭先來呀。

影左一輪﹐發現文老表原來都係同我同病相憐﹐都係著「盛夏裝」。不過唔同的係﹐佢有錢去義大利買一件大絨褸保暖﹐我只得件大陸製造的紙紮來做當褸著。說時遲那時快﹐又有一陣清風吹過…好凍。走去買盒維他奶諗住暖暖身﹐點知山頂纜車站周圍都係無七仔的﹐唯有幫襯車仔檔﹐點知凍的﹐飲完﹐仲凍。救命。

最偉大的太陽伯伯﹐總算今日有開工。唔理太陽底下的其實企緊另一家人﹐我唯有立即「鼠」去取一取暖。

一月尾都算隆冬﹐Overhead Sun的角度雖然已經大過 23.5 度﹐但係都唔慌高得去邊。將近正午的太陽係最直照最猛的﹐但係呢個冬季季候風肆虐的香港﹐陽光再猛都好似個打火機仔咁暖 only. 都係企番入去室內最暖。




等多一陣﹐就可以去影相﹐正當我以為係上香港公園的註冊處的時候﹐原來係去私人公司做註冊。係喎﹐都唔記得左原來依家係可以係私人公司度做結婚註冊的添。

間野叫做「伊甸園」﹐係纜車站大樓上面其中一層的 office. 我去到﹐發現佢由朝早九點到下什五點鐘都有人來註冊﹐係排到 full 晒個種!成張 list 我諗起碼有二十幾對 couples. 嘩﹐乜香港有咁多人結婚架咩?又話d 人依家唔鐘意結婚的?好多人咁喎。

呢個地方其實一個一層過的 office 仔。其實都好細﹐佢地改裝左佢做個註冊場﹐其中一個最重要的地方就係個 hall, 但因為係舊式 office, 其實樓底係超低﹐一d “Hall” 的感覺都無﹐而且個 hall 佔地都甚大﹐基本上都用左佢成個 area 的將近一半。外有兩間房仔﹐作為新娘執好自己個樣的新娘房。有一個偏廳﹐俾親友「進場」之前等候等候。就係咁多。

有幾多人呢?就係上一場的人剛剛行完婚禮﹐佢地的親友都未出得晒來﹐我地就拿拿聲入去﹐到我地完左之後﹐想坐係度多兩分鐘都唔得﹐因為前後門都開左﹐然後下一場的親友竟然已經湧緊入來!嘩﹐咩事呀﹐我地都仲好多人坐緊係度﹐其他人已經湧緊入來﹐一時間﹐呢個所謂的 hall 擠滿左十幾家人﹐幾十個朋友﹐近百名親友﹐亂作一團。救命。OK 我明白你好生意﹐又明白你要做生意﹐但係婚禮禮成咁大件事﹐俾我地留多兩分鐘 savour 一下呢個人生中咁重要的 moment, 都好卦?

大功告成﹐但阿媽已經覺得好病。無辦法﹐始終佢係韓國病完一大輪番來之後﹐就一路係咁病﹐病足四日都未好得番晒。今次的婚禮我都覺得佢係勉強撐落去。咁於是佢好快就話要番屋企喇﹐咁我又唔想過尖咀飲茶﹐就拿拿聲同佢飛的番屋企啦。

番到去無野做﹐又唔記得要番公司 upload 尋日應該要 upload 的 report, 一味掛住打機﹐跟住又到夜晚的擺酒。

雖然今次係係酒店擺酒﹐都真係幾豪華﹐不過弊就弊在﹐個樓底﹐實在係太矮…

基本上﹐佢矮到以我一米七的身高﹐出力跳起都會掂到天花板咁矮。咁你話幾矮。當呢個情況放係一個廿五圍的酒席裡面的時候﹐就更加覺得超矮。主家席的前面﹐連台都無。主辦單位雖然係安排左魔術表演﹐但係因為無台的關係﹐基本上都只係頭幾檯睇得到﹐其餘的人嘛…繼續食翅囉。

老豆食食下翅中途被安排中玩魔術﹐好明顯佢個樣就係不情不願咁。HAHAHA...

今晚的野食幾好食的﹐起碼我都食得幾開心﹐同埋好多。

其餘的都唔講喇﹐因為差唔多個個婚禮都有的環節。唯一一個比較特別的﹐是有一個送玫瑰花的環節。材料係新娘一個﹐新郎一個﹐助手一個﹐賓客幾十個﹐玫瑰花九十九枝﹐經典歌曲 “Dream a Little Dream” (金莎朱古力主題曲) 一首不停播。首先將新娘放埋一邊﹐備用。賓客數十名分佈於會場大道兩邊﹐不分大小長幼高矮肥瘦﹐人人一枝玫瑰花在手。新郎哥放係走廊盡處主家席前﹐手執幾枝玫瑰﹐又係備用。

音樂一起﹐新娘進場﹐親戚朋友同事之餘此類三唔識七九唔搭八﹐紛紛夾道相迎送上紅玫瑰一枝﹐新娘子笑不攏嘴﹐慢慢地向前走著﹐慢慢地跟每一位道謝﹐金莎朱古力的主題曲於背後縈繞著。有穿得一身全套西裝的小朋友送上玫瑰﹐新娘子更為和顏悅色。近日枝玫瑰當然非一雙手所能盡持﹐後隨的助手其實是人肉大花瓶。走廊盡處是新郎哥﹐拿著手上最後十幾枝玫瑰﹐連同助手運到的﹐合共九十九枝長長久久﹐於眾賓客前半跪於地﹐送于新娘子。新郎哥自己便是第一百枝玫瑰﹐連同自己一起送給新娘子﹐百年好合﹐浪漫滿屋。

禮成~

No comments: