Wednesday, January 31, 2007

譚魚頭火鍋



是日小朋友小聚會。講唔夠幾句﹐我心癮又到﹐於是又係果句:

「唔該大家報一報各自的最新近況呀。」

阿詩話: 「又係呢句﹐個個 gathering 的頭十句裡面實係有呢句。」

Sorry...咁講好似好無誠意咁﹐但係我真係唔知嘛....

-----------

譚魚頭火鍋﹐名就聽得多﹐食就未食過﹐試下都唔錯。

當晚叫左兩種湯底﹐一個蕃茄一個麻辣。「麻辣?!?!」 我一聽見就即刻驚一驚。一邊蕃茄...唔多鐘意食﹐另一邊麻辣...唔多食得辣。

咁我今晚食咩?

「無野的...無野的...實食到的」

但係都叫左一個蒜泥白肉先。一來係想立即有d 野食下﹐二來係想試下佢的「熟料」做成點樣。反正大家都肚餓﹐等得煲來﹐等埋水滾﹐等埋生肉變熟肉﹐怕且大家都餓死左。於是大家都好開心咁食。

蒜泥白肉上檯﹐大家見佢一碟底都係紅油﹐估計佢好辣﹐怕怕﹐果陣我先知 - 原來成檯人無幾多個食得辣。

咁點解叫辣湯底的..........??

拍心口講左幾次「呢個蒜泥白肉真係唔太辣」之後﹐大家就試左。係咪?都話唔辣架喇。

所以呢﹐後來上的辣湯底﹐其實﹐都唔辣的。可能為左遷就香港人口味而減辣。

佢地唔似傳統邊爐店咁放一個大爐係你面前。為節省地方﹐電磁爐放左係特製的檯入面﹐檯布之下。就咁睇﹐好似係放一個煲係檯中間佢就會水滾咁。呢個 design 我幾鐘意﹐因為咁真係慳好多位﹐而且又唔使d staff 搬來搬去﹐甚至係換氣 (for those older styles stoves).

食物方面...都幾貴下。所有的生料都係意料中內﹐無特別好食難食。其他如「魚子墨魚滑」等等亦都有。

值得一提的﹐係佢俾每一個人的「滋味碗」。呢碗野其實主要都係香料同調味醬﹐主要俾大家烚完野食之後用來撈一撈的。最大的 feature 係佢裡面大部份都係芫茜碎﹐加d 花生碎呀﹐辣醬呀﹐雪菜粒呀之餘此類﹐非常香口﹐非常惹味的選擇。芫茜呢家野﹐鐘意的人如我或者係阿瑪﹐就會非常之 like, 連阿 Wing 果碗芫茜碎都「立」埋﹐唔鐘意的﹐就好似阿 Wing 咁成碗「奉獻」出來任我同阿瑪「宰割」。

一個唔太辣的辣湯底﹐撈起一片肥牛﹐肉身尚滴著辣汁﹐放入一碗青葱翠綠的芫茜碎﹐內加一點花生碎呀﹐辣醬呀咁﹐撈一撈﹐嘩....香到呢....

一放入口﹐牙齒咬開芫茜碎的一刻﹐登時感受到一股清新得來又帶著性感氣味的芫茜香﹐湧入喉中。肉香橫流﹐辣汁在旁「煽風點火」﹐唉喲...

登時將所有平平無奇的「邊爐料」都化腐朽為傳奇!

我俾食物&環境&服務7.5分﹐滋味碗深得我心﹐另加極矜貴的 0.5 分﹐但因價錢真係太貴 ($177@)﹐要減番。總分 7.5 算喇。

地:TST 金巴利道 26 號 2 樓 (近 Knutsford Terrace, Quiksilver 樓上)
電: 2311-4848

p.s. openrice 上面人人都勁彈呢間的服務差到貼地﹐就我當晚所見﹐唔係喎﹐幾 good 喎...

p.p.s. Gary.....你自己衰咩你自己知喇.....下次小心d 喇......(講到好似唔關我事咁的﹐超衰仔呀我)

2 comments:

Anonymous said...

小弟就在此認錯~~HEHE....
服務要再扣0.5分喎
埋單時D態度有點那個...

另外,點解你要開多個FORUM嘅?
我無blogger a/c 都可以留言架喎

Tommy said...

「開多個 Forum」??????

邊個?