Tuesday, January 02, 2007

嘩!史納莎護主呀!

[新聞]史納莎護主勇鬥惡犬重創 救主人胞姊 不敵兩唐狗被啣走 (明報) 01月 02日 星期二 05:10AM

【明報專訊】元朗錦上路昨日上演一幕忠犬護主記。一隻7歲大史納莎犬,昨早由女主人胞姊帶出屋外散步時,鄰屋兩隻大唐狗突撲出伏擊,女子被惡犬圍攻,幸身上穿厚衣,未有受傷;史納莎犬護主心切奮力還擊,無奈雙方體型懸殊,史納莎犬頸部被噬,更被啣回唐狗家中,唐狗狗主最終棒打雙犬,將史納莎救出交還女子,史納莎負傷吐血,被送往獸醫診所搶救,幸無生命危險。

史納莎犬女主人對愛犬遇襲深感憤慨,指兩隻涉案「兇狗」已非首次襲擊其愛犬,兩狗的狗主曾允諾替牠們戴上口罩,但事隔不久又再發生同類事件,令她非常無奈。漁護署其後派員將兩隻逞兇唐狗帶走檢驗。

被噬頸吐血 需縫8針

忠心護主受傷的7歲大雄性史納莎犬「阿B」,身長約2呎,其頸部被咬至大量流血,被送到元朗一間獸醫診所搶救,幸無生命危險,但傷口需縫上7至8針,並要留醫一晚。阿B的女主人姓韓,與胞姊及各自的男友同住元朗錦上路600號金爵花園L座。據韓姊表示,阿B個性活潑好動,兩姊妹會輪流帶牠外出散步。

昨早11時許,韓姊趁新年假期,抱阿B外出,當時阿B一離開屋外即跳到地上奔跑,但此際鄰屋兩隻唐狗突然撲出,包圍襲擊韓姊,幸她當時穿厚衣,未被抓傷咬傷,僅雙手因拉狗帶被勒至紅腫。阿B護主心切,奮力還擊,咬住其中一隻唐狗的臀部,另一唐狗則撲出襲擊阿B,對方體形龐大,阿B寡不敵眾,慘被咬傷頸部,鮮血直迸,負傷癱臥地上,遭唐狗啣走(嘩...勇成咁)。

漁護署帶走檢驗兩逞兇唐狗

韓姊緊追兩犬至牠們家中,當時鍾姓屋主赫見兩犬又闖禍,馬上拿出木棒猛打牠們(嘩....),令牠們終「放口」拋下阿B。韓姊稱,當時鍾只對她說﹕「妳帶牠(阿B)去看醫生吧,帳單拿回給我付錢。」韓姊立即帶愛犬到鳳悠南路一間獸醫診所治理。她稍後亦因受輕傷及受驚,要由救護車送院檢驗,幸無大礙。

雖然愛犬獲救,但韓氏姊妹仍對兩隻涉案「兇狗」餘怒未消,她們致電將事件通知警方,漁護署稍後派員將兩犬帶走檢驗。

韓氏姊妹說,不久前阿B才被該兩隻唐狗襲擊受輕傷,當時狗主曾允諾替兩犬戴上口罩,防止牠們再次「作惡」,但有人疑無守信,令阿B這次受重創入院,韓氏姊妹又是擔心,又是憤怒。

----------------

睇完﹐又覺得開心又覺得唔開心﹐不過係唔開心的多。

開心的﹐係有傷未有亡﹐兩隻唐狗 so far 都未有咩事住。

唔開心的﹐反而係驚果兩隻唐狗遲d 會有咩三長兩短。好多人一睇就會話「抵果兩隻狗死啦」咁﹐但係﹐抵死的真係隻狗嗎?我覺得係唐狗個主人。

大家通常有一個好錯的 concept, 就係覺得唐狗都係好惡的﹐好凶狠的﹐好容易咬人的。所以大家一見到唐狗通常都係退避三舍。

拿番呢個 case 來睇﹐如果唐狗主人係負責任的﹐點解唔幫佢地戴口罩先呢?其實戴口罩都好慘﹐因為佢地係用個口呼吸同散熱的﹐如果你俾人用幾個衣夾夾住個咀同鼻﹐你都仲勉強開到幾個洞仔呼吸﹐再用保鮮紙包均你個身 (狗的身體係無汗腺的﹐唔可以排汗散熱)﹐你唔會死得住的﹐但肯定辛苦死你。

唔戴口罩﹐好好地圍起一個地方俾佢地係裡面﹐唔會走來走去都好掛?都唔係﹐原來呢位大兄係用「放養」的形式來養佢地的。住城市入面的人可能唔清楚﹐「放養」係一d 「村落」或者係村屋為全的地方﹐係一件幾經常出現的事情。放養本身唔係問題﹐問題在於放養貓狗的人﹐十之八九都無咩 common sense and/or 責任感﹐唔覺得佢地要教好隻狗先放養﹐唔覺得佢地要為d 貓狗做絕育先好放養。所以通常放養得的﹐通常都係等於「話之你」。

當然無論幾時講都係教好隻狗就係最最最重要﹐但係真正有心咁做的人﹐真係少之又少。觀乎呢個唐狗主人到後來要「棒打雙狗」先可以令佢地放口﹐你就知呢個主人同隻狗的關係﹐有無 train 過隻狗﹐真係好極有限。

話說回來﹐最無辜的﹐除左係受傷的一人一狗之外﹐就係果兩隻唐狗。

你睇下﹐做一個負責任的狗主﹐唔單止會傷害到人地﹐仲會傷害到自己﹐絕對絕對唔單止係「隻狗唔係幾乖」咁簡單!!

No comments: