Sunday, January 21, 2007

終於都食到之 Burger King


話說香港有間 Burger King﹐但係機場的禁區之內。聽聞好出名架喎﹐但係我唔好彩未聽過。

後來言傳﹐話佢地會開第一間市區分店。正當大家好開心咁諗會係邊度的時候﹐原來佢開係 - 山頂。

無錯﹐The Peak。

好 L 遠咩?幾啦。睇下你係唔係好似我咁住港島。不過俾你住得港島﹐其實都唔會縮短左幾多車程。

是日駝住阿 Mark 哥無事可做。我提議不如上山頂公園﹐一來可以放狗 (而且仲有好多有錢人家放狗添)﹐二來又可以睇下「寒霧嵐頂」的風景﹐三來仲可以試到「傳說中的」 Burger King 添。

一於就山長水遠咁搭車入去。

話就話「山頂」﹐但對香港有少少認識的人都知佢其實唔係「頂」﹐而且一d 都唔高﹐極其量都只能算係個「丘」。

點知上到去﹐好~~凍~~

好彩我著多一件背心底同埋著埋件 501 出品大褸﹐但係都好似當年阿里山咁凍。Mark 爺雖然貴為德國名種的後裔﹐有兩層披毛一長一短﹐但係因為新剪毛的關係﹐個小肥腩無左層長披毛遮住﹐d 風一吹過 「呼~~~」咁﹐佢就當堂凍到「震震震~~~震震震~~~」咁﹐好鬼可愛!

唯有俾件衫仔佢著﹐再對摺一野「加厚」佢。再放入袋。

講番個 Burger King。我地食左個煙肉芝士華堡餐﹐另外一個咩咩磨姑芝士乜乜堡餐﹐都係叫最貴的兩個餐 - 一場來到嘛。都唔知有無下次。兩個餐都 > $50 @

兩個餐加個所謂炸雞柳﹐咁就 $121 !

真係貴到你驚。

食完﹐係好好味﹐真係同麥記差幾皮﹐果個磨姑芝士漢堡直頭食到我想番兜......but the point is ﹐佢的價錢差好多皮喎。

And then, 佢無乜特別汽水供應。都係果幾味。本來 expect 住新的「沖擊」﹐都無埋。之所以我鐘意以前 Hardees, 就係因為佢起碼多元化過老麥好多﹐肯試﹐肯創新。當時 Fanta 出左一系列的「化學水」﹐例如青綠色的青蘋果汽水﹐藍色的 blueberry 汽水等等﹐個樣好「化學」的﹐但係佢都夠膽拿來做汽水唔使加錢跟 set 有得飲。我當年好鐘意 green apple flavour 架。

跟住﹐最失望的係:炸傻條!

食左咁多年麥記﹐真係好想食其他 variety 的炸傻條。因為真係好悶。唔係麥記的唔好食﹐平心而論﹐以味論味(?!)﹐麥記的炸傻條係好食的。

但悶呀嘛﹐大佬!

有幸地去過 New York﹐雖然印象唔深﹐但係記憶中佢地有個牌子叫做 New York Fries, 好食到癲。

山頂的 Burger King﹐$50 一個餐﹐一杯超大汽水一個漢堡一包炸傻條﹐個傻條﹐係同麥記的﹐無分別。

怎教人能不失望?

係咪我的期望過大呢?

下一站睇來真係要等我屋企樓下的 MOS Burger 開張....

地: 太平山頂凌宵閣 1/F (一入左邊門口﹐左邊有 spiral staircase 上)
電:31711984
必食: 磨姑芝士堡
避食: 炸傻條

No comments: