Friday, January 05, 2007

Er du Deiulemar?

超灰﹐今日真係忙到想打多幾個字都唔得閒﹐唔知咩事。

番工就係咁﹐一係就好日都無封 e-mail 收到﹐成個 inbox update 極都係好似 freeze 左咁。一係呢﹐就好似今日咁﹐雪片咁飛入來。

我老世好耐之前已經講過﹐話好多人都唔理個 CoDir 入名入成點樣﹐於是個 Full Name 果一個 field 都入到鬼五馬六咁﹐到最後出 invoices 的時候﹐個名就騎呢到唔恨。

例如間公司的 registered name 係 "ABC Shipping Co., Ltd." 。大細草唔對的有(abc shipping Co LTD)﹐串錯字的有 (abbc shipppin conpany limted) ﹐隔錯空隔的有 (abcshipping col td) ﹐無空隔一串字過的都有(abcshippingcoltd)﹐連人地間公司名都串錯的都夠膽死有 (efg ship ltd)。

離 Q 晒譜。

我初初番工果幾個月﹐日日打開個 Directory 都好似去錯左「愛麗斯夢遊仙境」咁....

果陣老世都已經話﹐有人會夠膽死唔理個 full name 會好以上面提過 d 咁無譜的名﹐就出 invoice. 後果係點都唔使我講到明。熟絡的﹐就側側膊當無事算。但人地唔側側膊的時候﹐唔該唔好當人地錯喇﹐好嘛?Invoice 係 Legal documents 來架﹐個名係乜野係好大關係架﹐你出錯 invoice 仲話人地唔肯找數﹐咁人地梗係發你脾氣啦。

天呀﹐係咪d 英國人的 general administration sense 都特別差架....點解可以咁「齊心」架佢地。

今次的主角係一間叫做 "Deiulemar" 的公司....呢個字係意大利文﹐根據我薄弱的西班牙文能力﹐呢名應該讀做...刁那媽 / 刁利媽....Oh well....

唔知邊條阿茂改左佢個名做 Deiulemar Shipping...咁人地意大利佬好 Q 有原則架嘛﹐梗係唔制啦。死蠢英國鬼又唔知﹐繼續 invoice, 然後話人地 "refuse to pay"﹐你點能怪人地火都來埋。阿水都知個名唔 match 唔過得數架喇。人地個全名叫做 Deiulemar Compagnia di Navigazione S.P.A. (死火打足成日打到識串) 架嘛…

仲有呀﹐我個名叫做 Tommy﹐雖然個名係有 d childish ﹐但唔該唔好再 “Hi Tony, …” 啦!你叫我 Thomas 的我 OK 無問題, but no “Tony”, please.

Deiulemar.....

p.s. 補充番 2006 年 12 月 19 日的「勝香園 與 蘭芳園」

No comments: