Friday, January 12, 2007

Pizza Express

我呢間公司對我都算係唔話得。每年的聖誕都會俾 $1000 你食飯。只要拿番餐廳的收據來 claim 就得﹐仲要唔限你幾多張單。一個人食一餐阿翁鮑魚又得﹐食五十餐麥記亦得﹐得左。

但係過左大半個假期我都唔記得有呢回事﹐為左拿拿聲係 deadline 之前盡快食一餐勁的 (其實都係差五百蚊咁大把)﹐就一於同屋企人一齊去食 Pizza Express (太古城店)。

地點係位於太古城的西北角角角角……非常之少去的地方。阿爸阿媽都唔識得去。一路都要我引路…其實我都要前一日去走一走先識得搵。我諗佢呢個位主要都係做對面太古坊的生意多了。

食左 Baked Dough Balls, Chicken Caesar Salad, Cannelloni (my favourite!), Parma Ham Pizza, Hot Chocolate Fudge Cake and Blueberry Cheese Cake.

整體來講幾好食。但係唔知點解﹐我覺得最好食的 Baked Dough Balls 同埋 Cannelloni 都唔及得 Soho 店咁好食。

原來依家平日夜晚有 set dinner. 都係 $380 四位。基本上我地叫咁少野食都係因為個餐係得咁少 (再加四杯 Iced Lemon Tea)。食完都唔係好飽。算係帶過爸媽來試食。80 分啦。

地:太古城高安閣地下。太古城的最西邊。毗鄰greater-太古坊 的 area. 係以前的「Jade 拉麵小籠包再過d。 隔離有間 Starbucks。 (Official Add: 港島東太古城太裕路9 號高安閣 G517)
電:3150-8800
必食:都係SOHO 店的 Cannelloni 好食d



Cannelloni!!! (好溜架﹐唔係人人頂得順﹐愛芝士者如我就最 fit!)


Parma (Ham) Pizza


No comments: