Thursday, January 25, 2007

一雙憂鬱的眼睛


佢叫「拖肥」﹐今年都六歲喇。佢主人話﹐佢係臘腸狗同北京狗混種。


唔怪得佢的眼神﹐特別殺食﹐特別憂鬱。





佢主人係渣甸坊開店﹐似乎係同附近的檔口一樣係賣女裝內衣褲的。有一次我經過的時候一「立」眼見到有隻狗﹐就走埋去睇下。

咁就認識左拖肥。

平時我每日番工放工放 lunch 的時候﹐都會經過佢的檔口。每次都忍唔住望下﹐睇下佢係唔係度。如果佢開緊檔﹐通常都會走過去同佢 say hi, 摸下佢的頸﹐讚下佢乖。

不過因為渣甸街真係好窄好窄。人流一多起上來﹐我想企係對面士多望下佢都好難。更莫講話上前摸下佢。


不過今日好好彩﹐老板娘早開工﹐其他人又未開檔﹐就有好多空位俾我埋去。於是我就乘機同來影番輯即興沙龍





"你睇佢d 眼神幾憂鬱"

佢平時都係咁架﹐望親你個樣都淚眼汪汪﹐想喊想喊咁﹐好淒涼。

而且佢又好乖喎﹐唔會亂走﹐唔亂吠﹐唔會周圍「聞」其他人。我見老板娘叫佢 stay, 跟住行過條馬路掉完垃圾番來﹐拖肥都仲好乖咁坐係度等佢 - 就算係經過的車輛將佢地兩個的視線切斷左。

其實呢一年幾以來﹐我好想同佢玩。但係無辦法﹐因為太多人行過﹐個位又太逼喇。同埋老實講﹐阿老板娘的檔口其實真係好細好細個......我一個大麻甩佬已經可以混晒佢成個檔口的桔.....咁我又點好意思係阻住晒人地-所有-的生意呢。








行次如果你行過﹐都可以探下佢﹐睇下佢係唔係度。(拖肥的檔係卓悅果邊)

No comments: