Monday, January 29, 2007

差不多是時候了?還是從不是時候?

收到了 Double Pay. 正式地為我給了自己很久的辭職理由畫上等號。

拖拖拉拉了一年﹐我決定了些甚麼。

議而不決﹐決而不行﹐似乎我有做特首的條件。

誓神劈願地說會在農曆年後辭工不再浪費時間 - turn out to be 下一個農曆年來到了﹐我還是一舊飯地坐在這裡。

有人說﹐與其猶豫﹐不如狠決。背城借一﹐或可開出一片新天地。

有人說﹐未有計劃貿然辭工極危險。失了依靠反而得不到新的﹐所謂「兩頭唔到岸」﹐離開了 labour market 的人沒有價值﹐時鐘每一天都在倒數。

亦有人說﹐多試多看﹐才能掌握心中未發掘出的夢想。

又有人說﹐多試多看﹐到頭來一事無成。

更有人說﹐坐這山望那山﹐不如坐低食多餐。

人人都似乎知道自己想走的方向為如何﹐於是奔馳如雷。雙目空洞腦袋空白的迷途小羔羊﹐就更顯得徬徨。

「做咁辛苦都得個吉﹐點解唔舒舒服服打份政府工唔使愁?人生唔係就要來咁樣折苦自己﹐你又唔會係發大達的人」

「年輕力壯就做到咁頹做乜野?趁後生梗係搵得幾多錢得幾多。炒均全球股票廿四小時睇住個市賺到你 PK﹐呢d 野唔後生做邊個做?」

「使唔使搏到咁盡呀?你咁後生就放晒d 時間去搵錢﹐到你老左個陣都殘晒無晒力去 enjoy life 啦。如果你係為左以後日日環遊世界﹐何不趁後生時候環遊世界?」

「做就梗係要做大 firm 有名的先得啦﹐做埋d 無出息的豆腐潤公司把鬼咩」

「你做埋d 唔等洗又唔搵到錢的工都無用架﹐你話你老左點算呀下﹐我問你﹐你話你點算呀」

「我都唔旨意我老左你會養我喇﹐但我唔該你養得掂你自己之後個幾十年先喇下」

「好多人都係日日係度以為自己入到大 firm 有好前途 - 試問有幾多個真係好景」

「讀完大學點會做d 咁的工架﹐梗係做咩咩經紀﹐或咩咩會計師行﹐做大銀行或咩咩集團的阿 head﹐....下?你做緊 admin?喂你咪係男人來架?做d 咁的野?有大志少少都唔會似你咁啦下話」

「你廿零歲已經想唔辛苦﹐咁你點挨以後幾十年呀。後生唔學野﹐老左先來學呀?」

「其實人生可以有好多選擇架喎﹐唔一定係做辛苦的工﹐或者係膁好多錢的工﹐先係有出息...更何況﹐咩叫做「有出息」姐其實」

-------

埋頭苦幹讀左咁多年書﹐成績唔算好好但都算見得下人。以為咁就叫做有個交代。

埋頭苦讀﹐全世界的焦點都只在於一張書檯。一朝發現﹐當我要把頭和目光﹐都從桌上的書﹐抬起來望出前方一望無際的未來﹐才是茫然的開始。

從前我相信﹐當我有疑惑的時候﹐我可以問身邊的人的意見﹐可能得到意見﹐可能得到指示﹐可能得到答案。

今天我再有疑惑的時候﹐我都會問其他人的意見﹐可能得到意見﹐可能得到指示。卻從得不到答案。

得到最多的﹐反而是茫然的延續﹐擴大。

------

係 Blog 的世界走到中環﹐發現CK 的一篇文章。

算不上指示﹐更算不上答案。但起碼﹐算是個 hints

辭唔辭職係唔係因為經唔起考驗呢,有時好難有一個客觀標準既。一份工做得好長,亦唔代表你份人特別tough,你將呢幾樣野拉埋一齊去諗,你可能諗十年都搵唔到答案呀。只不過,或者你係時候檢討一下過去你辭職既理由係d咩,諗清楚你想搵一份點樣既工作。好多朋友不停轉工既其中一個理由係,佢地自己都冇諗清楚自己想要一份點既工作同職業。每份工都有好多唔好既地方,唔好既同事。當你做緊一份工既時候,你一定會感受到果份工果d負面既野。唯一可以令你支持到落去既,就係你「清楚知道」做緊果份工,係你想做既工作,係你想處身既行業,當然,最重要既,係繼續留響度做,有你想要既將來囉。如果你未搞清呢d野,咁工作上既任何一個負面Factor,都可以逼到你辭職架啦。

---------

A.A.O. Summit 將會三月底係「總壇」開幕。呢一個唔止係出國的差事﹐仲係大件事﹐仲要係去我夢想中的歐洲。

我應唔應該再拖?

1 comment:

C.M. said...

首先多謝 Tommy兄錯愛。

小弟見Tommy 有多麼“有人說”,小弟姑且從敝blog送你:

“I've often said, the only thing standing between me and greatness is me”- “偉大”就近在咫尺。

願你從CK兄的提示中,為自己找到答案。

---
關於炸傻條“...但悶呀嘛﹐大佬!”,小弟深有同感,真係好想搵到d 比麥記更似樣既傻條。
---
“...再加上劉華的一個「今時今日咁的服務態度」﹐攪到連香港人都係喪家狗一樣亂吠”。見解獨到!逼使小弟個腦都要仔細反省一下... 多謝賜教!