Wednesday, January 03, 2007

戀愛夢遊中 @ BC x Kubrick

去左 BC 睇「戀愛夢遊中」(The Science of Sleep)。睇戲之前就先係最就腳的 Kubrick 食 dinner 喇。係就係貴左少少﹐但係真係幾好食喎﹐個 quality 完全係番晒度喇。

上次我無意中咁食到呢間野的 Spaghetti Carbonara﹐就愛上左佢 (呢種描繪手法好奇怪)。你睇下佢個樣幾靚就知。撈埋中間隻唔知乜野蛋 (咁細隻雞蛋?) ﹐個醬汁就更加係超級香濃﹐正呀!





跟住去睇戲﹐嘩…雖然我都係呢幾年先開始去 BC﹐但係我去 BC 的時候其實都好少人﹐估唔到佢今年十週年﹐一係唔做宣傳﹐一做宣傳就搵到咁多明星幫口。一多明星幫口﹐就即刻超多人﹐阿豬阿狗都走來呢度睇戲﹐你睇下幾多人。我咁耐以來係第一次見咁的「盛況」架囉。





套戲好好睇﹐原因有三。第一﹐好笑﹐仲要係將一個悲哀的故事拍得好好笑。第二﹐佢能夠將夢境的情況具體咁拍攝出來﹐勁。第三﹐佢能夠令你完場之後都唔捨得走﹐甚至之後都回想翻佢的畫面。我俾 8 分。

1 comment:

Anonymous said...

Keep up the good work.